5.juli

Klockan är 8, mobilen är tyst. Vet ingenting om ska jobba nu i helgen eller inte. Känns tråkigt, att inte veta , att bara vänta nu. Men hoppas att får jobba i helgen. Och J ska sova här i natten, M har inte plats hemma. Jag sa, att det är lugnt. Att kan lämna henne, när ska till jobbet. Om ska jobba. Jag börjar tänka igen på honom, på M. Skrev igen ju, men ska inte börja skriva som tidigare. Det är ingen ide nu, Han måste visa själv nu, att han vill träffa mig, han vet att jag vill träffa honom. Och hans semester börjar imorgon. Och min börjar om tre veckor. Så 2 veckor har vi semester samtidigt nu, vet inte om vi ska träffas då eller inte, om vi ska träffas, och börjar nåt mellan oss, kan ju planera nåt tillsammans. Jag vill ju träffa honom, att vara med honom. Men han, jag är osäker. Det kom en ny kille idag, som vill träffa mig , så kanske ska träffa honom nu i helgen. vem vet. Jag är inte än med M tillsammans, kan träffa ju andra. Idag ska ta M mig till verkstad, ska kolla upp bilen, vad kommer det kosta. Vad kostar kopplingen , att fixa. Vet inte ju. Och sen måste ju köpa grejerna för biltvätten. Har hel lista som måste handlas, kollade video igår, hur ska tvätta bilen. Inte så jobbigt , men det tar tid, att fixa ju själv. Nu har vi lämnat bilen till verkstaden. M känner nån där, och han ska kolla nu vad behövs göra. Och M ska ringa honom, och fråga vad kommer det kosta. Om han ska byta koppling, då kommer det bli dyr. Kollade att det kostar ca fyratusen, har inte såna pengar att betala nu. Hoppas att hamna till tvåtusen. Han ska göra sevice med, Så nu väntar när M ska ringa. Körde idag, det gick ganska bra, men när träffade M , då startade inte bilen, var ca 4 -5 min , sen det funkade . Jobbigt var det. Det kommer nya killarna, att chatta med mig hela tiden nu, finns en kille, kanske ska träffa honom , vet inte. Jag kan inte ju börja vänta på M nu, vad han tänker. Nu ringde M, och det kostar allt tretusen. Att han ska fixa allt. Jag sa, att det är ok. Så ikväll kommer min bilen vara klar. Jag visste ju själv nu, att det kommer att kosta en hel del extra, men jag hade räknat mer femtontusen ju. Så det är inte så farligt, men det är sista pengar nu, kommer att ha kvar bara 200 krona, att leva nästa vecka, och måste sälja nu bärsele, behöver lite extrapengar nu. Och imorgon ska jobba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0