6.juli

Lördag har kommit, och det är solig, men jag ska jobba. Men det gör inget. Väntar när M ska komma, han smsa att han kan komma hit, för att de andra sover hemma länge. Igår började smsa med en ny kille, man kan få se, vad kommer hända med honom. Han vill träffa mig redan nu, på måndag, men han slutar kl 5. Så det finns ingen tid att träffas. Han är såklart yngre än jag, kommer från Turkiet, vet inte ju ´vad händer med M,om vi kommer ju att träffas. Jag vill inte pressa M själv nu. Väntar , när han kommer tillbaka kanske. Men nu han har inte varit online länge, det känns konstigt. Men hans semester började igår nu. Då förstår, om han vill vara ifred kanske. Inatten sov inte så bra, för att vaknade efter tre timma, att byta tiden i bilen. Vill inte betala ju 50 krona per natt. Imorgon kan parkera hos M. Nästa vecka kommer bli lite jobbigt, för att har bara tvåhundra krona att leva på. Och hoppas sälja bärsele nu också. Då kommer jag inte att tvätta bilen, det behövs göra nu. Men ar hel lista , vad måste handla, och det kan kosta ca tvåhundra. Måste börja räkna igen pengar, och ser ut att måste ta nytt lån. Ska vänta nu en vecka, sen ska kolla, hur mycket ska behöva. Kan betala av ett lån, då kommer ha 2 lån, då är det inte så farlig. Och september kommer semesterpengar också . Hemma, är så trött, vet inte hur klarar nu 2 till nätter, att sova såhär, Och jobba samtidigt nu, det är jobbigt ju, men vad kan göra mer. Vill inte betala ju mer. M åkte redan idag till Dalarna, och han har sin son med sig. Skrev nu, att ska försöka hålla borta från honom, men det är svårt. Han läste det precis, men svarade inget. Skrev också -kram, men han skrev inget tillbaka. Jag vet inte , om han vill träffa mig mer. Jag frågade ju, men han svarade inte . Men tror att ska träffa nu denna andra kille. Vet inte, men jag kan ju träffa honom, och se vad händer. Jag berättade honom, om M, att jag är intresserad av honom, så att han vet, att han kan inte hoppas för mycket för mig. Jag vill ju ha M mest. Han svarar ju , så han måste ha nån intresse. Ska få se, vad händer. Ska kolla nu på tv lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0