8.juli

Måndag, lämnat J till skolan, lämnade bilen vid parkering. Äntligen är det slut, sömnlösa nätter. Igår frågade M, om J kan sova hos honom, att då kan jag sova ut, Han sa, att ok. Tänkte ju träffa denna turkisk kille, men han svarade inget igår, och han läste inte sista meddelande, var frågade om han vill ses. Fattar inte, att han bara tänkte leka med mig eller. Han fick sin chans nu, han kan inte nu komma senare, att fråga igen, om vi kan ses. Nu har jag på badoo, bara en gammal bild där, raderade bort igen alla andra bilderna. Vill inte vara mer där, vill inte träffa där nån mer. Det kan vara slut där nu. Men jag har bara en kille där, som vill chansa nu allt vad jag har, men har inte fått hans svar ju än. Vill inte fråga honom själv, om vi kan ses igen, jag vill att det ska vara han nu , som frågar det. Vill börja dejta nu bara honom, för att jag har fått känslorna hos honom, men vet inte om han vill. Han måste fatta själv också det, att jag är intresserad av honom. Han kan bara lämna allt, och inte svara på meddelande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0