9.juli

Ledig från jobb, känns bra. Men sov inte så bra inatten. Träffade en kille igår. Han var ganska ok, trevlig. Vi promenerade i stan, prata. Han är snygg, men han är så ung, bara 26 år, men skrev ju 33 år. Tror inte att han vill träffa mer. Det känns så ju. Vi skoja mycket, vi hade kul. Vi kan ju vara vänner. Ingen mer. Efter dejten han smsade, att det var kul att träffa mig, att ta med mig en promenad. Och att jag var första tjejen, som han träffade så. Och igår samtdigt smsade med denna turkisk kille, och sen träffade ju denna andra kille, då kunde inte svara honom, nu mår jätte dåligt, för att han vill ju träffa mig , han är jätte intresserad av mig. Igår sa ju inget att ska träffa nån annan, och vill inte ju såra honom heller. Men ska berätta med honom, att träffade nån annan, det är bättre att vara ärlig mot honom. Tiden bara går, snart är det min semester. Räknar hela tiden hit o dit. Ville ta nytt lån,men fick inte . Det blir jobbigt att hela tiden låna låna. Vill inte ha för många lån, men nu har varje månad ca 7000 som är de sms lån. Tar nästa lån, att betala av andra lån. Nu ska åka till Estland. måste börja köpa lite presenterna. Idag måste städa hemma , men ska ut snart. Ska åka o handla lite grejerna nu. För biltvätt behöver. Igår träffade A,hon är ledig på torsdag, ska fråga då, om hon kan följa med till tvätten. Vi ska få se. Och jag saknar M... Klockan är snart. Idag har kört till Biltema, och köpt lite tvätta bilen grejerna, sen handlat vid Willys, det gick ganska ok, med körning, lite motorstop har jag, men inga stora problem. Och Pablo, som träffade igår, började chatta med mig idag. Han vill komma hit, att ska bjuda vin, sa att du kan komma men ska inte bjuda hem, vi kan sitta ute. Han sa nästan ok, men är tveksam. Jag fattade inte, att han vill ses mig, sa att jag är jätte snäll, fin tjej, men de är bara ord. Så jag har ingen aning, om han var allvar, att han ska komma nu dricka vin eller inte. Tror att han vill ha sex, men han säger inte det. Detklart man säger inte, att man vill ha sex, men det känns så i alla fall. Och nu var i toa, och min lingon kom på besök. Jag bara väntade när de kommer. Nu. Jag vet inte vad ska göra nu , det kommer på en gång för många killar, som är intresserad av mig. Och nu smsa denna turkisk kille, har inte svarat än, vet inte vad ska skriva, att träffade nån annan igår. Han kommer bli arg, jag vet. Denna P var ju snygg, men han är ung , jag vet inte, jag vill träffa honom, men jag är osäker, vad han vill av mig. vill han ha bara sex, eller nåt mer. Jag vill inte ha bara sex, jag vet inte vad ska tänka. Och vet inte vad ska göra med M, om han kommer själv att kontakta mig, vill inte göra det själv. Men nu skrev till honom- hej , hur mår ni, hoppas mycket sol också som här . Det var allt, men kommer han att svara . Vill inte tänka på det. Han - M är online, och nu det ut att han chatta med nån annan, att han läser inte min meddelande. Men det spelar ingen roll snart, för att jag tror att jag ska ge min chans till Gino. Han är intresserad av mig, och vill komma träffa mig. Det finns andra, men vet inte om det blir nåt. Imorgon ska träffa denna turkisk kille efter jobb. Ok, då ser vi varandra, om det finns nån kemi, men vill inte helst det. jag vill träffa själv G efter M nu. Jag kan inte ta allvar denna Pablo , vill inte , han vill inte träffa mig att börja nåt mer seriös. Jag vill hitta nån, att bli kär i. Men hur. Jag sa till Pablo, att eftre klockan 9 han kan komma, ska få se, om han skämtade eller menade allvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0