9.juli

Ledig från jobb, känns bra. Men sov inte så bra inatten. Träffade en kille igår. Han var ganska ok, trevlig. Vi promenerade i stan, prata. Han är snygg, men han är så ung, bara 26 år, men skrev ju 33 år. Tror inte att han vill träffa mer. Det känns så ju. Vi skoja mycket, vi hade kul. Vi kan ju vara vänner. Ingen mer. Efter dejten han smsade, att det var kul att träffa mig, att ta med mig en promenad. Och att jag var första tjejen, som han träffade så. Och igår samtdigt smsade med denna turkisk kille, och sen träffade ju denna andra kille, då kunde inte svara honom, nu mår jätte dåligt, för att han vill ju träffa mig , han är jätte intresserad av mig. Igår sa ju inget att ska träffa nån annan, och vill inte ju såra honom heller. Men ska berätta med honom, att träffade nån annan, det är bättre att vara ärlig mot honom. Tiden bara går, snart är det min semester. Räknar hela tiden hit o dit. Ville ta nytt lån,men fick inte . Det blir jobbigt att hela tiden låna låna. Vill inte ha för många lån, men nu har varje månad ca 7000 som är de sms lån. Tar nästa lån, att betala av andra lån. Nu ska åka till Estland. måste börja köpa lite presenterna. Idag måste städa hemma , men ska ut snart. Ska åka o handla lite grejerna nu. För biltvätt behöver. Igår träffade A,hon är ledig på torsdag, ska fråga då, om hon kan följa med till tvätten. Vi ska få se. Och jag saknar M... Kvällen, J sover nu. Jag har skickat till denna turkisk kille, och sa att träffade igår en annan kille, han blev ju besviken, men han sa inte direkt. Och nu imorgon kan träffas. sms med honom. Och M var online, men läser inte min meddelande. Jag vet inte vad ska göra med honom. Och han är nu i Borlänge, kanske han träffar en tjej, som han hade kontakt nu, som ville ha sex. Vet inte ju det, och ska inte fråga det. Jag har andra också, som är intresserad av mig. Och nu kommer Pablo hit, han sa, att han kommer. Sa honom att komma efter klockan 9, jag tror inte ju att han kommer, men man vet inte aldrig. och fick min lingon idag. Om han kommer kan ju bara dricka vin, ingen mer. och ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0