10.juni

Ny vecka har börjat, och ikväll kommer min J hem. Saknat henne, det är skönt att hon ska hem. Idag ska jobba på teatren, sista dagen, sen de stänger, börjar tidigare, för att jobbar ensamma. Efter det måste lämna nyckel till min chef. Och sen ska gå och kolla bilarna. Jag vet inte hur kommer det vara, om klarar att köpa bilen. Är ju rädd lite, att kan inte, men jag vill ju köpa bilen, och det tänker jag göra. Ska kolla de två bilarna, som är närmast till mig. Men måste kolla bilarna noga nu, och alla papper med. Jag hoppas att idag jag hittar min bilen, att köpa. Och efter det , kanske ska träffa M, jag vet inte, han får igen kanske kalla fötter, vet inte det. Vi prata igår om det. Men inget mer, att vilken tid vi ska träffar. Hoppas att han loggar in,och skriver nåt till mig. Hemma efter jobbet, började redan vid klockan 7, och slutade klockan halv 1, det var mycket jobb, jobbade ensamma ju, sen gick och kollade wv, men det blev ingen, För att kollade runt , och det saknas en liten grej, och frågade om det, och säljare sa, jag vet inte, det är borta. Tackade och gick därifrån. Det är en helvete att hitta nån bilen, jag hoppades på denna bilen ju, men det blev ingen nu. Nu har jag kvar nästa, och det är bara denna Fabia, ska kolla denna imorgon i Södertälje. Hoppas det kommer bli min bilen, det Inns en Fabia till, men det är privat, och finns i Spånga, långt till Tumba. Chatta lite med M, han sa att vi kan återkomma efter kl 15, vilken tid kan träffas. Nu väntar att han ska svara nåt. Och nu är Milad efter mig, igen. Han ville träffa, sa att kan träffas i Huddinge, men han fråga smsa, att skicka din adress, att han kommer hem till mig, och sen att han vill inte att jag ska bjuda kaffe-. Och nu han har ringt 3 gånger, men svarade inte. Hoppas att träffar denna Mathias, och det kommer bli nåt mellan oss, men vill inte ju hoppas så mycket eller, Ser inte så ljust ut, att kommer träffa honom, för att han är kvar på jobbet. Just nu han har möte, och klockan är halv sju, vet inte om vi kommer att träffas. Han vill träffa mig verkligen, och det vill jag med. Vill inte vänta mer att träffa honom. Hoppas nu att det går bra med möte., att han kan åka hem. annars kommer jag bli ledsen. Jag börjar känna nåt mot hopom, men det kan vara ju fel, när vi kommer att träffas. Jag har ingen aning, om J ska hem till mig, eller hon kan stanna hos M. Jag hoppas att hon ska stanna hos M. Flyg kommer halv nio... Det blir ingen dejt. Frågade honom, men han svaradeinte, och det har varit hela dagen "Kristineberg" , men nu är det "Stadshagen" , och nu svarade han att han är på väg hem. och presis nu igen "Kristineberg" . Nu börjar tänka, att han har varit hemma hela dagen, och var ute, nu hemma igen, att han bara lurat mig. Nu frågade , det blir ingen dejt ikväll? Väntar , vad kommer han att svara. Jag vet inte vad ska tro, kanske det är jag, som är så negativ hela tiden. Han låter så seriös med mig, men han är det. Jag har väntat hela dagen, att få träffa honom, och nu , det blir ingen, kanske. Varför måste jag lida hela tiden. Varför hoppas jag alltid så mycket med alla. Skickade sms till M, om J kan stanna hos honom och vara ledig imorgon. Jag hoppas, att han svarar att det är ok.Nu orkar jag inte mer. Han läste min sista meddelade, men svarade inget. Jag fattar ingenting, vad gör han med mig. Varför skriver han, att han vill träffa mig verkligen, att tro inget annat, sen skriver han "puss", han tycker om mig, varför han gör så mot mig. Varför kom han tillbaka, jag förstår inte, jag vill bara gråta. jag känner mig så dåligt nu, igen. nu kan han inte bara s'ga, att han har ledsen, att vi kunde inte träffas ikväll. Nu skickade ny meddelande, att - jag hade väntat hela dagen, att träffa dig, jag förstod att du hade mycket på jobbet, hoppas vi kan ta nån annan dag...puss. Jag har ingen aning, om han kommer nu mer online idag, kommer han bara läsa denna nu. Varför han svarade inte , jag förstår inte det. Han kan ju skriva, jag har ledsen, att vi fick inte tr'äffa idag, Nu kommer jag inte att kunna sova hela natten, jag vet.Måste sova snart, men vet inte när kommer J, eler hon ska till M, vet ingenting just nu. Jag ville träffa honom så mycket. Bara, om han kan svara mig nånting, då kan ta det lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0