11. juni

Hemma efter jobbet, trött. J är hemma, hon är jobbig igen.Men måste bara bita ihop, och tänka positivt. Igår chatta lite med M, och han svarade , det känns lättare i hjärtat. Nu idag hållit oxa kontakt. Känns ok, men är fortfarande lite ledsen , att vi fick inte träffas igår och jag är rädd, att han kommer igen att försvinna. Jag har börjat , att tänka på honom nu mer och mer. Han tycker om mig, jag tycker om honom med. Önskar bara att det är slut, att leta efter nån, vill hitta nån nu, men kan inte hoppas för mycket på honom heller. Och J sa idag, att mamma jag vill att du ska hitta en pojkvän.....hur gullig kan hon vara mer.Vi ska få se, hur det kommer bli. Klockan är halv elva, måste sova, men kommer inte göra det nu. För att chatta med M på badoo, och sen kom N dit. Han hade öppnat badoo, och hittade mig direkt nu. Nu ringde honom, prata , han tyckte om mina bilderna, fråga om har träffat nån, sa att har träffat, men har inte haft sex. Det är inte hans sak, om har haft sex. Bara att han kan inte lämna mig, nu chatta viber, at han saknar mig, min lilla Tiina, osv. Jag sa att jag förstår. Nu skrev honom,att nu kommer sakna honom igem. när fick prata med honom. Jag kommer aldrig över honom, han släpper inte mig så lätt. nu är det säker. Nu vill bara hitta snabbt nån, att bi kär i, jag vill inte mer vara ensamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0