12. juni

Det blev ingen bil idag heller. Tänkte gå efter jobbet, men var ganska trött. Hoppas att imorgon är inte så mycket jobb. Jag vill ju köpa bilen, men när. Igår när pratade med N, kände att alla känslorna kom tillbaka. Jag trodde att det är slut mellan oss, att han kommer inte mer att kontakta mig, tills igår. Jag förstår inte varför han kom, kontakta mig. Han känner mig ganska bra, han vet att jag kan inte så lätt komma över honom, varför han måste kontakta mig igår nu igen. Han släpper mig inte heller, bara att inte komma tillbaka, jag gråter igen. För att nu är allt saknandet tillbaka. Det börjar göra ont igen. Nu vill jag träffa nån, t.ex Mathias nu, men vet inte när kan träffa honom nu. Jag skulle träffat honom idag, han var hemma efter tre redan, men var på stan, han sa att han ska träna. Och imorgon han ska jobba på kvällen, annars skulle träffat imorgon. Vet inte hur skulle träffa honom. Kanske ska fråga A, om hon kan ta J, men kommer inte att pressa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0