13.juni

Vaken, snart måste väcka J, för att hon ska ha skolavslutning och vill att hon ser ut fint. Jobbar idag igen, känns ok, men är lite trött. Efter jobbet tänkte gå och kolla denna bilen, ingen ide att vänta för länge. Jag vill ha bilen, och tänker ju köpa , men jag har småproblem med körningen. Jag hoppas att idag är det min tur, att kan köpa bilen. Igår chatta mer M , som vanligt, och vill träffa honom. Prata men A igår, och hon ska jobba denna helg. Då frågade inget ju, tänkte att hon är ledig. Nu har jag kvar en chans. Moon berätta att han vill åka djurparken med J och hennes bästis nu i helgen, men bästis pappa har inte ringt tillbaka. Hoppas hoppas, då kan ju träffa M, för att nästa vecka han har sin son. Då kan inte träffa såklart honom. Med honom jag känner nåt redan nu, när vi chattar. Men det kan va fel allt med. Måste gå och väcka J nu. Hemma, jag är helt slut. Hann bara handla , när hade hämtat J. Men nu känner att vill sova snart. Idag chattade lite med M. Jag vet inte , men det är nåt på gång. Nu är jag rädd, att kommer tappa bort honom igen. Och nu samtidigt tänker igen på N. Han ringde igår igen, han mådde inte bra, för att han hade fått inbrott i bilen. Och fönster var trasig nu. Jag fattar bara inte, varför han vill själv ha kvar kontakt med mig, och varför han frågar om har träffat nån , eller har haft sex med. Det är inte hans sak, men såklart har jag inte berättat att har varit med nån annan. Idag blev ledsen på jobbet, och började sakna honom, Igår när slutade med honom samtal sa han "vi ses, sen ändrade att vi hörs.". Han vill ha mig kvar, han kan inte släppa mig heller. Och jag vill träffa nu M, ingen annan, men vet inte när kan träffa honom. Nästa vecka har han son, då kommer ju inte att träffa. Om han kan hitta barnvakt. ...och Milad kan inte lämna mig ifred, måste säga till honom, som jag har, att har träffat nån annan. Klockan är över 8, och jag gråter. Lyssnar en italienska killes skiva på spotify, han är så bra. Och nu känner att jag saknar N, jag vill komma över honom, vill glömma honom, men han kommer alltid tillbaka. Varför? Saknar han mig med? Det måste han göra, han skulle inte tagit kontakt. Han vill ha mig, jag vet, han skulle inte kontaktat mig, han vill försöka. Men han vet, att jag vill hitta nån, att ha seriös förhållande. Alla känslorna är tillbaka. Om han skulle komma att ringa, att han vill träffa mig, kommer jag inte säga nej, han vet, han känner mig. Han har sårat mig om och om igen, Jag vill komma över honom, men kan inte. Jag vill träffa nu ju M, men kommer jag att ha med honom nån seriös , om jag tänker på N, jag vet inte. Det skulle vara bättre , om kan träffa nu M, att veta, om det är nån kemi mellan oss. Det ser ut så just nu, att det finns nåt, för att båda skriver nu puss och kram, och man ska inte skriva om det, om man känner inte så. Och han frågade om jag chatta med nån annan, men sa, att det kommer då och då, men jag är inte intresserav av de, och skrev att jag har hittat en, som är intresserad av, och nu vet han att , det är han. Jag önskar att det ska vara nåt mellan oss, men först måste vi ju träffas, att se, om det är på riktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0