14.juni

Fredag har kommit och det regnar ute, jag hatar när det regnar. Igår fick ingen mer svar av min M, var lite ledsen, men hoppas att han ska svara idag nåt. Han slutade säkert sent igår, och det kan betyda att han kanske är ledig , eller börjar lite senare. Jag vill träffa bara honom, men det kommer inte hända denna helg, för att M ska inta gå till djurparken, då är J hela helg med mig, jag har inte tänkt ingenting vad ska hitta på. Hon skulle behöva klippas, då kanske ska ta henne tills frisören. Jag känner mig trött, har jobbat nu sex dagar, idag 7-e dagen. Och sen när kommer hem, ska tvätta. Och idag heller orkar inte gå kolla bilen,att det regnar. Vill inte ju köra bilen, om det regnar. måste ta det n'sta vecka, kanske kommer mer bilarna att kolla, vem vet. Idag har chattat en hel del med M, och han känns just denna man , som vill träffa. Och vi kommer att träffas efter midsommar nu. Jag hoppas att vi kommer att träffas, jag har ju stora problem, att hoppas för mycket. Jag känner nåt redan nu, jag vet inte, men det känns lite annorlunda. Och båda har erkännt, att vill ha varandra. Jag vet inte, jag vill bara honom nu, ingen annan, vill lämna alla.....Måste vänta när kan få träffa honom. Nu han hämtade sin son, och har honom nästa vecka. Jag börjat sakna honom redan nu. Vet inte varför, det är nåt mellan oss.... Imorgon kanske ska ta J till bio, vet inte än, men det var länge sen, när vi gjorde nåt kul. Och hon behöver att klippas med. Men men, jag behöver pengar, jag har ju, men har inte än köpt min bilen nu. Nu på måndag om jag är ledig, kan gå kolla kanske. Vill ju ha denna blå Fabia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0