15.juni

Lördag , ledig, och min lingon kom idag. Kollade blocket, och det finns många Fabia ute nu, Hoppas att ska köpa denna bilen, men måste gå ner med priset. Betalade lite lån , snart är jag i minus. Vill ha bilen nu.... Igår M kom inte mer, och imorse han svarade att han hade somnat efter han nattat sin son. Svarade , att det gjorde inget, önskade en bra dag, puss o kram til honom. Idag ska gå till Bio med J. Hon vill inte klippa sina hår nu, sa att när mamma har klippt, då hon ska också klippa sina hår. Hon vill se ut som jag. Jag börjar bli kär i honom, redan nu, innan vi ska träffa. Hur kan det hända? Det kan inte vara allvar, men jag har börjat få känslorna. Men nu sista dagarna har börjat att sakna honom, vet inte varför, men det är nåt. Denna känsla, det gör ont i hjärta, vill inte ju skriva honom, att jag saknar honom. Vad kommer han tänka då, kanske sen börjar bli rädda att träffa mig på riktigt. Jag vill nu att vi kommer att träffas, och vi ska få båda nån annorlunda känsla. Nä'r kan jag få träffa honom, över en vecka måste vänta nu. Jag vill gråta, jag vet inte, men jag får inte ju börja hoppas för mycket med honom. Jag var redan så ledsen, och grät, när han försvann. För att redan då , kände jag att jag vill träffa honom,han kan vara nån seriös , och sen han försvann. Och nu kom han tillbaka till mig. Nu önskar jag bara , att han kommer att stanna.... Kollar ju bilarna, och idag kom en till Fabia via föredag nu. Nej, nu på måndag tänker jag gå och köpa min bilen. Men men, det blir svårt lite nu. Att vara alldeles själv, att köpa bilen. Nu vill jag bara gråta, vet inte vad ska göra, han svarar inget mer. Jag skrev om han hade kul, han svarade att han hade kul idag, sen frågade njöt solen, han svarade att ja. Nu skrev att saknar dina meddelande, att du måste vara uppdagen med sonen, att har inte tid för mig, sen skrev att förlåt om jag pressar honom, och nu frågade om han är uppdagen nu, men han svarar ingenting. Han loggar bara in, och sen loggar ut. Läser bara meddelande, ingen svar. vad kan jag tolka , det klart att börjar bli orolig nu, jag vill inte tänka nu, att han tänker igen att försvinna, jag vet inte, men jag är rädd nu. jag vill bara gråta , jag har nånting med honom, men nu...jag är rädd, att tappa honom igen, jag vet inte om kommer att sova nu på natten. Jag vill inte sitta online där nu hela tiden, att kanske han svarar nåt. Hoppas bara att han nattar sin sonen, att kanske det tar tid......att kan nån svar av honom senare, eller han svarar nåt imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0