16.juni

JAG SAKNAR MATHIAS. Jag kunde inte sova inte alls inatten. Tänkte bara på honom. Skickade ny meddelande. godmorrn, ha en bra söndag. Sen han svarade att -hoppas du får en bra dag med! Sen skrev "puss o kram", han läste men svarade ingen mer. Nu frågade om han är också ute mer sonen? Han har inte läst denna, hoppas att han svarar nu nåt. Jag vet inte, men nu är jag rädd att tappa bort honom med. Jag är kär i honom, jag har börjat bli kär på riktigt nu. Jag vet inte, hur kommer det att sluta. Han svarade ju imorse, men det räcker inte för mig. Han måste vara uppdagen med sin son, tror jag. Men han brukade alltid att svara, men nu han bara läser, men det var en liten tecken, att han svarade nåt. Jag vill inte vara mer på badoo, vill lämna denna nu helt. Vill ha kontakt med honom, men vill inte ha kontakt mer där. Han frågar inte själv, om han får mitt nr, eller så. Han är också försiktig, tror jag, jag vet inte. Men jag tänker på honom, mer och mer varje dag. Läste nu , när vi började här, och det var ca tre veckor paus från honom. Nu har chattat en vecka , jag vill träffa honom nu om jag får, men han kan inte nu. Tänkte fråga nu,när han ska lämna sonen, men vill inte fråga direkt, jag vet inte vad han tycker om mig. Det känns allt bra mellan oss, att båda är intresserad av varandra. Vill inte logga in mer där. Kollar mejl, om han har svarat nåt. Jag vill vara bara med honom..... Kl är 7 på kvällen, och tar det lite lugnare, för att han svarar på mina meddelande. Det känns ok. Han ska jobba imorgon, frågade om jag jobbar. Nu vill inte alls vara där online, bara logga in och sen logga ut. Måste ta det bara lugnt. Om han skulle inte vilja träffa mig, han skull inte mer svara ju...men han gör det, det känns lite bättre nu. Har varit hela dagen så ledsen. Gråt så mycket idag, vill inte ju mer träffa nån annan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0