17.juni

Sitter hemma, tror att ska göra det hela dagen. Men måste fixa några papper, sen posta. Ringa till kontoret. Och jag har inte fått lön. Det skulle kommit idag, men ser ingenting, Och idag planerade ju gå och kolla bilen. Men har inte fått pengar. Ska ringa efter klockan 9, fråga när kommer pengar, och fråga om min semester. Ser ut att måste ta nu i juli min semester. Vet inte, men måste prata med chef. Jag vet inte mer vad ska göra med min M. Han svarade ju igår, men sista fråga, ska han sova tidigt ikväll, han läste nu imorse. Såklart svarade inget, för att han läste det ju nu. Och nu jag skrev som det är nu- att jag är här på badoo bara för honom, att läser bara hans meddelande, att alla andra raderas bort. Nu vill jag att han förstår att jag är seriös med honom, och hoppas det är han med. Vet inte, vad kommer han svara nu om det. Jag väntar ju att han ska svara nåt. Jag vill träffa bara honom. Men är rädd ju. Om han kommer försvinna nu, då kommer jag vara ledsen igen. Och den ilska kommer över till J allt, jag ser, när det är inte bra med mig, är jag arg, och ledsen. Ikväll ska J gå med M till hans kompis för middag. Kan vara lite utan henne då. Liten chans att träffa honom, men det kan vi inte, han har sin son. Såg att han var redan kl7 på jobbet. Klockan är 7 på kvällen, är ensamma, J har inte kommit hem. Idag fick ju jobba, de ringde klockan 8, sen gick direkt till jobbet ju. Är trött nu, men måste vänta henne. Ve inte när hon kommer hem. Och imorgon ska jobba. Idag skicka meddelende igen till M, han svarade då och då. Och nu när slutade, då han chatta lite mer , men han skulle natta sin son kl. 7 nu, och sen sa att han är trött, att han ska sova med. Skrev ju "kram" till honom, men han svarade inget. Och sen skrev själv , att ingen kram till mig, sen han skrev"kram". Nu skickade meddelande bara , att tack för kram. att du kan sova också nu, att sov gott, han läste men svarar inget ju. Jag vill träffa honom, han svarade idag i alla fall ganska mycket. Men han känns lite blygg, jag vet inte varför. Han ska lämna sin son på fredag till mamma, sen han ska åka till Dalarna fira midsommar. Han vill ju träffa mig efter midsommar, men vet inte hur eller när. Ingen ide att börja fråga eller planera nåt nu. Jag vill inte vara online så ofta nu. Nu har jag G på FB. Så nu måste bara ta M också därifrån, men hur. Men vill inte fråga direkt, att kan jag får din nr, eller har du FB. Klockan är snart 10, och J sover, hon kom för ca 20 min sen, nu kommer hon vara trött, när måste väcka henne. Jag vet inte, jag såg M online halv nio, och skrev , att han sover inte, men han läste inte denna igen. Jag vet inte vad ska göra med honom, jag vill ha kontakt med honom, men vill inte mer att vara på badoo. Men vet inte om jag vågar att fråga om vi kan byta nr, eller chatta på Fb. Jag är rädd att fråga honom. Och idag han hade tid, när han var hemma redan, det var efter klockan 4. Nu tänkte kanske prova imorgon, att prata med honom, men är rädd, att han vill inte lämna ut sin nr. jag vill vara säkrare med honom, att ha kontakt, att kanske kan ringa varandra. Att höra varandras röst kanske. Jag vet inte, men tänker fråga själv om det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0