18.juni

Klockan är över 5 på morgonen, och jag är vaken redan vid halv 4. Kunde inte sova mer. Jag vet inte varför, eller jag vet. Att tänker nu på M hela tiden. Jag vill träffa honom nu snarast, men vet inte när. Nu tänkte idag fråga honom, när vi kan ses, kanske frågar om vi kan ses redan på söndag. Han ska åka bort. Jag saknar honom redan nu, utan med allt. Igår sms Milad, och senare han ringde, men kunde inte svara. Sen skickade jag meddelande- jag har hittat nån annan, som jag är intresserad av,han svarade inget, eller ringde inte. Men vet att han kan vara nu ledsen. Men det var bra, att jag sa nu till honom, hur det är. Att han kan inte träffa mig mer. Det går inte. Just nu har jag han -Mathias. Hur kommer det vara , när har träffat honom, jag hoppas det blir nåt mer. Och han vill med mig nåt mer. Det är därför jag vill träffa honom snarast. Rädd att han går igen, att tappa bort honom. Om idag kan nu prata lite mer , hur vi kan träffas, då kan planera lite. Att hur ska göra med J. Jag vill träffa honom, att jag måste inte tänka på J ju. Jag vet inte än om vågar fråga hans nr än, kanske bättre att vänta det. Och nu måste köpa skrivare, vet inte när har tid, vet inte om är ledig imorgon, men tror inte på det. J är vaken, och jag är helt slut nu. Jag skickade meddelande till honom, han var online, han läste mitt meddelande, och han är redan på jobbet. Jag fattar ingenting mer nu, han sa igår, att han lämnar sonen till dagis klockan 7.30 redan. och nu är han redan på jobbet. Jag vet inte vad ska göra mer. han skulle svarat nån, men han svarar inget. Hemma klockan är snart 7, och han ska natta snart sin son, men vi chattar. I morse också chatta lite. Frågade om nästa vecka att träffas, han frågade direkt att vill jag inte. Jag sa, att såklart vill jag träffa honom. Han svarar, men det tar lite tid. Tror att han är lite uppdagen med son. Och nu tänker jag att fråga , om vi kan byta nr. Vet inte bara hur ska fråga. Jag är rädd. Jag vill träffa honom, bara honom, ingen annan mer. Vill inte vara här mer online, det kommer hela tiden nya att chatta, jag bara radera bort de. Idag kollade denna bilen, men nej , det var inte för mig, det fanns bara en nyckel, ingen stereo. Det var smutsig, nej tack. Jag kan inte hitta bilen, jag börjar bli besviken nu på riktigt. Jag vill ha bilen. Denna bilen i Södertälje , de har inte ringt heller nu. De ska byta koppling, och sen de ska köpa sommardäck nya. Kanske det är för mig . Jag vet inte vart kan hitta nu bilen, vill inte ju privat. Vill via bilfirma, säkrare. När har jag tid, vill inte ju åka för långt att köpa , kan inte köra så bra. Denna Södertälje är inte så långt att köra ju heller. Och idag såg en bilen som såg ut som denna bilen, och tyckte om denna. Det var liten., som jag vill ha. Fyn, jag frågade, och han svarade att det kan vi göra efter helgen , att han ska få nytt nr. Jag sa, att det är ok. Ah , jag vågade att fråga. Nu har chattat lite till, och vi har kommit fram att vi kan träffas eftermiddagen, att det passar till båda. Jag känner mig lättnad nu, när har fått säkrare svar av honom. Att han vill träffa mig med. Nu börjar ju tänka mer och mer om honom, hur kommer det bli att träffas, att kommer det bli nåt eller inte. Jag vet inte hur han ser ut. Han har j här ca 5 år gammal bild. Men tror att han är inte mycket att förändrats.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0