19.juni

Jag är trött, vill bara sova just nu. Idag jobbade, och det var mycket, slutade lite sent såklart. Sen chatta lite med M, inte mycket. Och idag hämtade ut paket, som Gino hade skickat- läppbalsam, ögonskuggor, väska till pennorna, och sen guldhalsband , silverhalsband ... och han är borta från Fb. Nu skickade meddelande till badoo, att tack för presenten, men det var för mycket. Har ingen aning, vad kommer han svara, om han svarar. Ska natta J nu. Jag kan inte, jag tänker hela tiden på M, jag tänkte att kan hålla bort från honom, men det kan jag inte. Jag får inte pressa honom. Jag väntar ju hela tiden hans svar, han svarar inte alltid. Jag vill träffa honom redan nu, om bara kan. Jag vet inte, jag känner bara nåt, och det blir starkare och starkare. Imorgon ska försöka , att inte kontakta honom , men det kan jag inte. Om jag är ledig imorgon, då tänkte ringa till Södertälje, denna bilen , som ville kolla. De har inte än att ringt, ska göra de själv, kanske de har tappat bort mitt nr. Hoppas att de har fixat kopplingen. Jag vill ha denna bilen. För att det finns grön Fabia, och det vill jag inte, samma färg som Moon har. Nej, tack. Och nu måste jag hitta min bilen, nu har det gått en månad och har inte än köpt. Ingen ide att vänta för länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0