1.juni

Nu månad har börjat, vad kommer att hända denna månad. Kommer jag nu att köpa bilen? Jag hoppas det. Denna WV , som kollade nu igår, är borta:-( Finns inte kvar annonsen. Men nu måste kolla hela tiden, om det kommer nån bra bilen upp. Hittade nu en Nissan via föredag, måste passa på denna nu. Eller kommer det mer, måste vakta mer nu, om vill köpa nu. För att nu tänkte passa på nästa vecka, när J är borta. Att köpa bilen, om hittar nån såklart. Och behöver att nån ska följa med. Nu har tänkt lite om alla mina "killarna" och vill ge denna chans till M. Han skickade igen meddelande- god morgon, ha en bra dag. Jag vill vete nu, hur seriös han är , vill veta hur mycket han är intresserad av mig. Känns just nu, att han är seriös. Men man vet inte hundra %, inte än. Varför annars han skicka meddelande. Jag börjar bli små känslorna hos M, som bor i England. Jag vet inte varför. Nu chattar igen med honom. Tänkte inte alls att göra det, men kan inte vara . Han vil åka hit, men det är inte säkert, att han kommer. Vi har börjat att bli vänner, eller , vi börjar med vänskap. Men börjar tänka mer och mer på honom, men kan inte börja hoppas. Vi bor långt från varandra. Det kan inte funka mellan oss. Bättre att hitta nån närmare. Han har inte frågat FB, eller Skype. Det känns lite annorlunda med honom. vi ska få se vad kommer hända mellan oss. Ska kolla nån film snart. J mådde inte så bra. Hon har inte ätit middag , eller hon åt lite. Och sen hon kräktes, ve inte hur kommer ´hon vara idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0