2. juni

Nu har jag bokat min biljett, när kommer hem från Estland. Det betyder att måste ta ledigt från jobb 3 dagar nu. Nu är det kvar bara att boka biljett när vi åker. Tänkte ta båten med J. Betalade ca 500 krona för flyg, inte så farlig . Nu är det y månad, vad kommer hända nu, jag vet ingenting nu. Jag vill köpa bilen, men nu denna wv är borta, men finns en annan bil, som kan tänka nu att kolla, denna är Fabia, men kostar ca tjugotusen, det betyder femtusen mer, än hade räknat nu. Jag kan ju gå ner kanske med pris, eller det kan komma mer bilarna via föredag, men om vill köpa då vill ju ha en bra bilen, eller då måste kolla utanför Stockholm. Vet inte, om vågar ju åka bort. Jag har börjat att få känslorna , med M , jag vet inte varför, och hur, men det får inte forsätta mer, att kan bli kär i honom, det funkar inte . Det kan vara vänskap nu. Han frågade igår min postnr redan. Han vill skicka till mig nåt. Eller till J, jag sa att han behöver inte. jag känner inte honom så bra, att kan öppna mer för honom. Vi har kontakt bara på badoo nu. Nu vecka börjar, väntar nu lönebesked, nu får igen mindre lön, och måste låna igen, och behöver låna nytt för bilen ju med. Måste räkna nu hit och dit. Att kunna betala mina räkningar. det kommer skatt nu också nästa vecka. Jag vet inte hur jag ska gör med bilen. Om nu ska köpa biilen denna vecka. Det är bättre att kolla kanske denna Fabia. det är närmare att köra hem ju. måste tänka mycket om bilen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0