20. juni

Sitter hemma, ska gå handla snart, för att vill inte handla imorgon. Vill vara nu helgen själv, vet inte än om ska jobba eller inte. Och det är midsommar, och jag är ensamma. Vill inte fira ensamma, vill vara med nån, men har ingen just nu. Min M är borta, han har inte varit nu på badoo ca 14 timmar. Det känns lite konstigt i mina ögonen, han brukar alltid komma in på morgonen. Bara att få se , att han varit online, läst min meddelande, kan ta det lugnt. Börjar bli orolig, att han vill inte mer kontakt med mig, men ja får inte tänka så. Jag kan tänka bara på honom, vill inte kolla hela tiden, om han varit inne eller inte, och nu raderade bort badoo i mobilen. Jag vill inte mer, jag har hittat nån, som vill ha nu, ingen annan, jag behöver inte mer. Hoppas att han svarar nåt idag. Och vad hände med G, han inaktiverade FB, och skrev igår till badoo, och han inte varit där heller. Det känns så konstigt, att han försvann så plötsligt. Sen ska hämta J , redan klockan 1 tiden, för att jag jobbar inte idag, och sa att vi ska köpa garn till henne med nu. Kanske ska skicka sms till M, kanske han kan köra oss, för att nu har beställd skrivare, och tror att kan hämta redan idag, och måste köpa kabel också, men det ska köpa i glas ohlson, det var billigare där. Imorgon ska lämna J redan vid klockan 10 tiden, sen ska gå till frisören, ska klippa mig, det känns så bra, att få kanske nån ny frisyr, jag vill klippa lugg, vet inte , hur det passar till mig. Vill de snygg ut nästa vecka, när ska träffa M. Hemma igen, varit ute nu en hel del. Hämtat J först, sen körde Moon oss till Fittja, han gick till läkare, sen åkte vi och köpte lite grejerna, nu har jag skrivare äntligen. Och installerade, och det funkar. Inte mer bibliotek, att skriva ut. När M åkte, då berättade han att han hade kommit in til London skola, men han vet inte om han ska gå eller inte. Om han ska gå, då har jag ingen aning, hur ska det bli med J. Då är jag ensamma helt. Och idag har chattat under dagen lite med min M, och han tänker som jag, han vill vara med mig. Att han är intresserad av mig. Han sa, att han kommer kolla sina meddelande på badoo, det känns bra, att veta det. Vill träffa honom nu på riktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0