21.juni

Midsommarafton idag, och jag ska vara ensamma senare. Snart ska till frisören med J, för att M måste gå och köra sin indisk "tjej"vän till flygplats. Jag sa till honom redan i början av vecka, att jag lämnar J vid kl 10-11 till honom . Han sa ok, och nu igår han ändrade sig. Tur att jag hade inte planerat nån, eller nån dejt. Då det är ingen problem för mig, men nu kan det räcka. Nu vill jag riktigt , att kanske det är bättre att han ska flytta till sin London. Han kom in i skolan, och skulle börja i september. Känns att det kommer ju bli jobbigt för mig, men det kan vara bättre , när han ändrar sig hela tiden. Och jag kommer göra samma sak nu , nästa vecka. När ska träffa M, att ska träffa honom efter jobb, att säger till M att han kan hämta J, måste inte stressa då, att hinna hämta henne. Jag vet inte nu, vad kommer Moon att bestämma, om han ska gå till London , eller inte. För att nu väntar jag, min skola besked, ja hoppas ju att komma in, men vilken skola . Så efter det att har varit hos frisören , ska lämna J till M direkt. Eller då kommer han hämta henne själv. Jag vill köpa bilen nu, vill inte vänta för länge. Tänkte nu att ringa nästa vecka till denna Fabia, jag vill ha denna Fabia, men måste ta ner med priset. För att jag har lån lån lån att betala, Måste låna igen , att betala hyra och sen andra lån. Och sen ta nytt lån, att betala nästa lån. Varför kan jag inte ta ett lån, nu kommer ju betala denna j...a höga ränta hela tiden. Hemma utan J nu. M hämtade vid klockan 4 tiden. Idag fick båda klippning, och jag blev nöjd, och J var fin med. Klippte lugg, och det passar ganska bra till mig. Nu ska äta snart äntligen, sen vet inte vad göra, bara ta det lugnt. Skickde till M idag meddelande- glad midsommar , puss o kram, och han svarade- detsamma. Men vill inte störa honom nu mer. Det är bättre, att ha kan vara lugn o ro. Men jag är säker att kommer nu skicka snart ny medelande. Jag vill ha bilen, och tänkte börja kolla redan privat, men vågar ju inte. Men måste tänka ju, klart nu. Kanske ska vänta nu tills måndag, sen ska ringa denna Fabia, annars kommer kolla en till , men det är privat, men det är billigare . Jag behöver pengar spara, att betala lån. Orkar inte börja låna pengar nu hela tiden. Ok, nu ska stä'nga data.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0