22.juni

Det är lördag, midsommardagen. Igår somnade redan vid 10. Och fick chatta lite med G. Det var lugn midsommar, att vara bara hemma, ingen dejt, ingenting, men ville ju inte träffa nån, jag har hittat nån redan , som är intresserad av, och behöver ingen annan mer. Men det kommer hela tiden nya till badoo, att chatta med mig. Men jag bara radera bort alla, nej tack. Vad ska hitta idag? Ingenting, sola lite på balkongen, tänkte jag. Det är solig ute, annars har inget att göra. Jobb har inte ringt, och tror inte att ska jobba. Och nu vill jag köpa bilen, vill inte mer vänta med de. Kanske redan ikväll ska ringa denna privat Fabia. Att kanske kan kolla imorgon denna bilen. Om det passar inte, då ska ringa andra Fabia, och om det är inte klar, kollar en annan Fabia. Jag vill köpa Fabia nu. Och det är bättre att köpa nu bilen, då kan börja räkna pengar. Vet inte nu, hur mycket kommer att betala för bilen ju, Vill ha ju billigare, och denna privat skulle passa bäst. Vi ska få se, hur ska det bli. Om ska gå kolla denna bilen imorgon, och om jag har tur, att ska köpa , då kan skriva ut karta, hur ska ta hem mig. Tror , det är inte så farlig. Nu har idag chattat med min M lite, han ska åka hem imorgon. Och vi ska ha dejt imorgon. Jag frågade själv vilken dag passar för honom, och han sa att kanske onsdag. Men sen frågade om kanske imorgon. Han sa, att det också passar, han ska vara hemma efter klockan 6 på kvällen. Och jag har ingen J imorgon. Då vill passa på att träffa honom , äntligen. Vi har väntat så länge , att få träffa, och han vill ju också träffa mig snarast. Då får man veta svar redan imorgon, när vi har träffats. Om det blir nåt mellan oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0