23.juni

Söndag, klockan är över åtta. Sitter hemma, har ätit frukost, det är sol ute. Kanske ska sola lite på balkong. Sen tänkte gå och handla lite, om ska inte jobba idag. De har inte ringt, men tror inte att de ska ringa. Men är helt säker, att imorgon ska jobba. Idag senare jag hoppas, att vi ska träffas. Med M såklart. Han var inne på badoo redan, läste min meddelande, och sen logga ut direkt. Vet inte när han ska svara , om han ska göra det. Men har tänkt hela natten nu på honom, att vi ska träffas ikväll. Om han kommer inte att ångra sig. Eller han kommer nån annan att göra. Bara att få träffas honom nu ikväll, sen efter vi kan ju gå vidare , om vi kommer inte att hitta nån kemi hos varandra. Just nu det känns kemi, men man kan inte vara säker , när man har inte träffats på riktigt ju. Jag vill ju att vi kommer att hitta varandra. Varför han kom tillbaka annars till mig. Vi ska få se. Idag blir det ingen bil nu. Det är mycket trafik på vägen nu, det är bättre. Men nu tänkte , kanske imorgon ska kolla denna gröna Fabia. Vill ha bilen nu, men är rädd att köpa privat ju. Klockan är redan 11 , och M svarade inget, sen var han igen online, sen skrev jag-hoppas att får träffa dig ikväll...han har inte än läst den nu. Vet inte när han ska läsa det, eller om han svarar nåt, men börjar bli ju lite orolig igen, om vi kommer inte träffas, om han kommer få "kalla fötter". jag vet inte, att jag får inte hoppas så mycket, eller tänka så. Men försöker ta det lugnare. Sitter vid data , lyssnar italienska musik, men jag kollar ju hela tiden, om han varit online, läst mitt meddelande. Nu han var online sist för en timmer sen. Vill bara få en meddelande, att han svarar nåt. Att kan ta det lugnare igen. Tänkte gå och handla lite maten. Att inte stressa nästa vecka, vad ska lagga för maten. Ska skriva upp,vad ska köpa. Ingen samtal från jobb, men de ska ringa snart, att ska jobba imorgon.... Precis kollade badoo, han läste mitt meddelande, och loggade ut direkt. Vad är det med honom, jag vet inte , varför han svarar inget. Nu skrev att-nu börjar bli ledsen ...Jag vet inte vad måste tänka nu, jag vet ingenting nu, varför han svarar inget. Varför han bara läser, han kan väl skriva nåt. Jag gråter igen nu....vill inte bli besviken nu. Säkert han kommer igen in efter en timme....och jag kan inte vara ...nu är jag ledsen, jag vill träffa honom nu.. Klockan är tre på dagen, och solen är ute äntligen. Jag vet inte än, om ska träffa min M eller inte. Nu han har inte varit online ca 4 timmar, han måste vara på vägen. Men hoppas att han kommer nu svara nåt, när han loggar in igen. Vill inte skriva mer , annars han tänker att jag är galen i honom. Vi ska få se, va kommer hända. Han sa, att vid klockan sex ska han vara hemma. Jag vill ju träffa honom redan nu, ikväll, jag skrev det honom, men han vet inte att jag är ledsen, för att han har inte läst sista meddelande. Och jag hittade Milad på badoo, han hade nytt konto, skrev om han mår bra, men han svarade inget nu. Vill inte vara online hela tiden nu. Bara kollar mejl, om M har skickat meddelande. Och det blir ingen dejt ikväll, för att han har inte börjat att åka. Men chattat lite nu. Hans kompis som skulle åka, har inte kommit till honom. Så att han kommer vara hemma efter klockan 11 på kvällen. Men fick lite prata, att kanske kan vi träffas imorgon, om han slutar tidigare. Jag är lite ledsen, att fick inte träffa honom ikväll, men vad kan man göra. Bara att få träffa honom, vill träffa bara honom nu, ingen annan. Just nu är han tyst , svarar inte, bara läser. Kanske uppdagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0