24.juni

Idag fick jag jobba, klockan 7 ringde de, och då gick. På väg chatta lite med M. Vi skulle kanske träffas idag, men det blev inställd, för att han hade möte klockan 3, som var ca 2 timmar lång. Nu imorgon han kan inte, han ska ut med kompisarna. Nu är det bara onsdag eller torsdag, kanske. Och sen fredag han ska hämta sin son. Sen tror att nästa vecka börjar hans semester, har inte frågat, men han sa , att i juli. Och då kommer han åka till Dalarna igen. Jag börjar få mer o mer känslorna nu, ja vet inte varför, men börjat sakna honom mer och mer. Men kan inte säga nu, att jag saknar honom. Jag hoppas nu, att kan träffa honom, på onsdag efter jobbet. Jag vill träffa honom nu, denna vecka. Imorgon kommer vara ledig, kanske, de ringde inte idag, och sa ingenting. Då kan gå och kolla bilen. Tänkte kolla denna Fabia nu, jag vill köpa Fabia, tycker det ser bra ut. Och vill köpa bilen nu, vill inte vänta länge. Jag börjar bli sjuk nu på riktigt. Jag börjar bli kär i M, men kan inte träffa honom, jag orkar inte vänta mer. Jag skickade nytt meddelande, han läste detta , men svarade inget, och nu skrev bara frågetecke. Nu är han offline. Jag vet inte varför han svarar inte, han måste vara uppdagen. Tror inte att han ska komma mer online nu, han ska sova vid 9. Men börjar redan nu tänka lite extra, att det börjar bli van , att få träffa honom. Alltid händer det nåt annat. Första gången hade han problem på jobbet, sen nästa gång ,då hade vi ju inte planerat hundra %, sen kom han hem sent hem, och nu kom igen en möte. Jag vet inte , vad jag måste tänka, han svarar när han vill, inte alltid ju. Men jag vill inte pressa honom ju. När kan jag få träffa honom nu, har frågat tror två gånger under dagen, men han har inte svarat, att vi kan ses på onsdag. Imorgon han kan inte, det vet jag redan. Vill han inte träffa mig, varför han leker med mig då. jag är seriös med honom, och tycker att han är med seriös med mig. Jag vill inte skriva , vad jag känner ju direkt, vill bara träffa honom, och se, vad händer, om det finns nån kemi ju mellan oss. Ska få se , ska försöka hålla kontakt imorgon , när han ska jobba kanske. Om han kommer då svara mig såklart. Ja kan inte ju pressa honom hela tiden, men om han tycker att jag pressar honom, han skulle inte svara mig ju. Det känns som berg o dalbana med honom. Jag har varit i kontakt nu 2 veckor, förra vecka frågade , om vi kan byta nr, han sa , att han ska få nästa måndag nytt nr, då kan vi byta. Idag har ju inte frågat honom, vill inte fråga, han skulle själv kommit på det , att lämna ut sitt nr. Vet inte , vad måste börja tänka nu. Har ingen aning mer ,ska få se hur ser det ut imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0