25.juni

Jag var vaken redan halv fyra, kunde inte somna om. Jag vet inte själv vad händer med mig, har börjat vara mer ledsen nu. Även nu gråter. Nu har jag raderat nästan alla bilderna på badoo, sparade bara en bild. Jag vill lämna badoo nu, för att jag har hittat nån, och vill inte mer vara aktiv där, bara vill inte mer, att nån kollar min profil, tittar på mina bilderna. Jag vill inte mer. Jag är kär i honom, jag vet inte , hur kommer det sluta nu. Jag vill träffa bara honom nu, ingen annan. Men vet inte när kan jag få träffa honom, Han ar online för ca 2 timmar sen, men läste inte min meddelande, vet inte varför. Jag vill träffa honom nu, att få svar , om det finns nån kemi mellan oss, när vi träffar. Jag hoppas att vi kan ses imorgon. Tänkte chatta nu med honom, när har lämnat J till fritids. Vet ju inte , om jag ska jobba eller inte. Sen ska åka och kolla denna bilen. nu vill ja köpa bilen, vill inte mer vänta. Måste köpa bilen, och betala räkningar och lån, men vet inte vad kommer betala för bilen. Måste hitta en bilen nu, Klockan är över nio nu, har lämnat J, börjat sola på balkongen. Det är varmt ute riktigt. Men vill inte sola för mycket. Bara tills kl 11, sen det räcker. Sen ska ringa, att kolla bilen idag. Jag vill köpa bilen nu, jag vill bara. Måste hitta bara, och gå ner priset nu. Vet inte ju om bilen Södertälje, de har inte ringt än. Det kan inte ta ju så länge tid nu heller. Och jag är galen snart, hela tiden kollar ju , om M läser min meddelande, men han läser inte, han är inte alls online. Känns att han är hemma, jobbar senare idag. Vet inte, varför han kommer inte online, sover hemma kanske. Jag vill prata med honom, om vi kan ses imorgon. Vill träffa honom nu, bara honom, vill lämna nu denna j... badoo bakom, vill ju ha kontakt via mobilen med honom, men han vill inte ju, han vill vara hemlig. Varför det händer med mig, att jag hittar nån, blir kär, och sen kommer inte kanske att träffas, det har hänt tidigare med mig., Kommer ju ihåg G, vi chatta så länge länge, utan att träffas, tills han hade hittat nån annan tjej, och han ville vara vänner, varför det. Att nu kan inte svara mer för mig. Jag är fortfarande ju lite intresserad av honom, men det är inte han.... Bara vill ha nån svar av M, bara att han kan säga, att vi kan ses imorgon..... Ingen förändring, han har inte loggat in, vad är det som hände med honom, det måste vara nåt med hans mobilen. Han kan inte vara såhär nu, att han loggar inte in. Det känns lite konstigt. Och jag ska gå kolla bilen, jag hoppas att det kommer bli bra, och kanske ska köpa nu bilen. Men måste ju köra, hur, är rädd lite ju. Men kommer ta det lugnt, då går det bra säkert. Och ska jobba på söndag. Nu är jag hemma m utan bilen. Jag vet inte mer vad ska göra. Det känns inte min bilen. Jag är besviken. Men är ledig nu, då har tid att kolla runt ju kanske. Ska ringa imorgon till Södertälje, sen ska kolla denna privat Fabia kanske. Och jag vet inte mer vad ska göra med M. Han var online efter kl 12, såg att han var online, utan att läsa mitt meddelande. Och skickade ny meddelande, men han hann inte läsa denna heller. Frågade bara, om han är oxa ledig idag som jag. Ja börjar bli lite orolig nu på riktigt. Det händer inte ofta med honom, att han läser inte mina meddelande ju. Han läser de alltid, men kanske svarar inte. Men nu. Jag har ingen aning, vad har hänt. Jag vill ju inte pressa honom heller. Men jag mår så dåligt, att han kan inte läsa, att han öppnar inte alls mina meddelande. Bara att få se, att han öppnar de, jag vet inte men alla min värld börjar bli ledsen. Min problem är att jag hoppas för mycket. Kanske han har bara för mycket jobb, eller nån annan. Jag tänker för mycket. Jag tänker på honom hela tiden nu, hur kan jag förklara honom. Vad han tänker nu, jag vet inte, börjar känns lite att han börjar att undvika mig. Och nu är jag rädd, att han kommer försvinna igen. Måste bara ta det lugnt, och vänta tills imorgon, om han kommer tillbaka chatta med mig. Han ska ut med kompisarna, kanske han var ledig idag, och varit ute hela dagen, vet inte ju. Han svarar inget. Jag vill inte vara online där. Och bara vänta nu. Om han kommer igen online utan att läsa mitt meddelane, då kan det vara nåt fel. ... Men nu har klockan blivit snart sju på kvällen, och han läste först mitt meddelande, sen skickade nytt, att jag är job fri tills söndag, att kanske kan vi ses imorgon. Han läste det, men svarade inget. Och han har varit hemma nu hela dagen, men nu kanske för en timme sen, har han gått ut. Om skulle vetat att han var ledig, skulle träffat honom, men han sa ju att han kunde inte idag ju. Och nu ska han ut till krogen ju. Jag har börjat att lugna ner lite lite, men väntade ju att han kan svara nåt. Nu måste vänta tills imorgon, men har ingen aning nu, om han ska jobba imorgon, han ska ut och säkert dricka. Det känns ju lite bättre, men inte ju hundra %. Och jag såg denna kille i stationen, som brukade träffa på morgonen, han såg mig med. Jag vet inte, träffar inte honom mer på morgonen. Och sen kollade, vart ska han ,men såg inte , han hade cykel., men det kan hända att han bor här i Tumba. Jag måste ha mitt nr i hand, om ska träffa honom, att kan ju prova att ge honom. Han ser bra ut, och han tittar på mig med, så det kan vara ju värt att se, om det är nåt. Men är ju rädd, att kanske han är redan uppdagen. Kanske ska ge honom chans, men träffar inte honom ju på morgonen. Kanske imorgon ska lämna Jenna , då kanse kan se honom. Jag vet inte ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0