26. juni

Ny dag har börjat, och jag är ledig. Sov inte så bra heller nu idag. Men det är ju livet. Men men, har börjat äntligen att ta det lite lugnare nu, för att M svarar nu, och det kan hända att vi kommer att träffas, vet inte än . Han var ju ute , och är trött. Och sen skrev att , då kommer vi inte träffas , men han svarade-nej, om det blir sent. Förstod inte vad han menade nu, att skrev att kan ses tills klockan 5. Han kan träffa efter jobb eller sen på kvällen. Om han säger att senare, då tänkte fråga kanske A, att om J får sova där. Vet inte ju än. Hur hon jobbar, kanske hon är slut. Vi ska får se, men vill så gärna träffa honom ju redan idag. Klockan är snart ett. Och han blev helt galen lite imorse, han är bakiskåt osv. Nu sa att vi kan höras vid lunch tiden. M var här, lånade slkort, frågade honom, men han sa, att han vet inte. Och sen jag såg att han fick samtal, en indisk tjej, som jag har också träffat, men han svarade inte. Tror att han har nåt med henne på gång. Efter det ringde till A, men hon svarade inte, hon jobbar säkert. Men tror att hon ska ringa tillbaka, när hon hinner. Nu skickade meddelande, att nu är det grönt tills kl 5, efter det blinkade gult. Han har inte loggat in, men hoppas att han kommer snart. Han måste ha lunchrast säkert nu. Hoppas att kan träffa honom, jag vill det redan idag. Bara vänta, vad han svarar, kanska han slutar tidigare, då kan träffa snart honom. Bara vänta vänta vänta... Och nu är det klart för idag, och det blev rött. För att han ska jobba tills kl 5, men han ska försöka att ses imorgon, när han har lunch. Svarade , att det är ok. Tror det passar bättre för båda, att ses under dagen, att se bara varandra. Men frågade igen , om han har imorgon kväll några planer, att kanske kan ses då, att ska kolla barnvakt. Men tror han har nästa möte nu. Känns bra, att har fått prata med honom idag, att vi kommer att träffas, men frågan är om kan ses imorgon. Hoppas ju på det. Det kommer andra , att fortsätta skicka meddelande, när har bara en bild där. Vill komma därifrån ,men måste vara kvar så länge, jag har min M där. Vill inte fråga, om kan byta nr, han kan komma ihåg själv det, att ge sin nr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0