27.juni

I morse när hade lämnat J , ringde jobb, och fick skynda till jobbet. Och sen tänkte, ok, nu kan inte träffa honom idag. Sen chatta med M, att kan inte ses idag, att måste till jobbet. Efter det frågade honom, om vi kan ses senare på kvällen, att måste hitta då barnvakt, men han svarade inget. Sen skickade bara igen meddelande, att slutar vid klockan 4, att kanske kan ses då. Han svarade inget. Tills han började svara. Och tills vi träffades idag...Han hade ju ändrats lite, som jag såg honom på bilden. Men han var ganska snäll, och det var trevlig med honom, att ta en promenad. Men kände lite, att han blev besviken. Sen skulle jag ta tåg, och han skulle ta tunnelbana, och sen det var slut, men sen tog jag och kramade honom. Jag vet inte själv varför. Han var lite rädd, att krama mig. Vet inte, känns att han är försiktig. Sen tänkte, ok, tror inte att han vill träffa mig mer, men när var på tåg, sen han började undra, hur han var osv. Jag svarade, att känns att han blev besviken. Men han svarade att tvärtom. Han vill träffa mig mer, och nu har han varit ganska aktiv här med mig. Och det känns lite , att nånting är på gång. Men vill inte hoppas fö mycket. Vi ska få se, hur det blir nu. Men känns , att han börjar nu mer att öppna sig till mig. Men nu igen han förvann, som alltid, utan att säga "hejdå" . Jag vill ju inte att hoppas nu på honom, men kan tänka ju, att träffa honom mer. Veta mer om honom. Nu imorgon han ska hämta sin son, då kommer han att vara uppdagen tills nästa fredag, och sen börjar hans semester, som är hela fem veckor lång. Imorgon ska J-s bästis ska komma hit, och sova över här. Känns bra, men det kommer bli jobbigt här för mig så klart. Måste planera mycket sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0