28.juni

Hemma, har städat idag hemma, handlat, bakat rabarberpaj. Ska hämta tjejerna vid kl, 4. Har börjat tänka mer på honom nu, att det finns nånting mellan oss, men vet inte ju hur ska det gå vidare. Imorse jag skickade meddelande, att ska inte störa dig mer idag, att han kan jobba lugnt och ro. Han läste men svarade inget. Jag vet inte,vad ska göra. Kanske det är bättre att vänta, att han ska ta nu kontakt, men vet att han gör inte det. Såg att han hade slutat redan för idag, och nu han hämtar sin son säkert. Vill ju chatta med honom, men han , jag vet inte, vill inte ju själv visa min intresse, han kan visa själv. Men han är försiktig, det vet jag. Kan jag hålla borta från honom nu, eller inte. Jag kan ju försöka, men vet inte . Och nu har jag G, som blev avundsjuk helt . Igår skrev att han har ingen mer här i livet, att han är ensam. Jag berättade ju, att har hittat en kille här , att ska träffa honom. Och sen chatta lite, att vi är bara vänner, att vi kan inte ha nån seriös nu, för att vi bor långt bort från varanda. Han är också ju en trevlig, och bra kille, men hur ska det vara, att bo långt från varandra. Det kan ju hända, att det kommer inte funka mellan jag o M, och kanske det börjar nån mellan jag o G. Vill inte tänka för mycket nu på de båda. Vill ta det lugnt nu lite. Och vill inte vara on badoo mer. Kvällen J och hennes bästis skulle sova, men nu är de inte trötta och är uppe och leker. Och M började svara nu till mig, men han bara kommer in, och sen bara loggar ut igen. Jag vill inte ju hoppas för mycket på honom, men det känns nånting med honom, men vet inte, hur han känner själv. När vi gick, då tänkte, ok, han vill inte ses mer, och sen han började chatta igen. Han ville veta, vad jag tyckte om honom, han vill börja dejta mig, men ville ju veta, om det vill jag, och det vill jag med. Han är annorlunda, än alla de andra, som har ju träffat. Kanske det kommer växa nu nåt seriöst med honom ju, vet inte än. Tar en dag i taget nu bara. Han ska ha semester nu omen vecka, då har vi tid att träffas kanske mer. Och sen är det min semester, och det kommer vara hans semester och min semester ca 2 veckor. Kanske kan göra nån tillsammans, eller åka bort nånstans, om det kommer hända nu nåt. Just nu kan tänka ju bara på honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0