29.juni

Lördag har kommit. Tjejerna vaknade redan vid halv sex. Och de har det kul .Hennes pappa kommer vid klockan 2-3. Snart ska börja med tvätten. Nu är jag så sugen att köpa bilen nu, jag måste ju hitta nån. Och kollade denna Fiat, som finns i Fittja. Kanske ska ringa senare, att kan gå kolla imorgon efter jobbet kanske. Vet inte än, men ser ut bra, men det är privat personen, men det har haft bara 2-3 ägare. Hoppas att får snart köpa bilen, börjar bli trött lite med allt. Att vara utan bilen. Vill ju så gärna ha min första bilen ju. Sen kan det vara lättare. Jag vill bilen nu... Imorgon ska jobba, och det kommer bli jobbigt dag. Och vet inte än, hur kommer nästa vecka. men hoppas att får jobba mer än denna vecka, Och kommer ju jobb nästa helg nu säkert. Jag är kär i honom nu, det hände med mig, varför annars tänker på honom nu mer och mer. Kan inte fatta , att måste bli kär i så snabbt. Men nu tänkte, att inte ta själv kontakt, vill att han ska skriva mig själv, att han kan visa sin intresse. Men han är försiktig , och jag förstår honom helt. Han vill inte ju skynda nu. Men vill ju lämna badoo, och ha kontakt med honom med mobilen, men vill inte pressa honom. Vill att han är redo, att ha säkrare kontakt med mig nu. Kvällen klockan är nio. Lämnade till M mitt slkort, imorgon ska lämna J klockan 8, att sen ska gå till jobbet. Han ska ut ikväll. Och sen han kommer fråga , att jag har hans jeans, att jag kan lämna de imorgon, men jag hittar inte de. Det finns andra kläderna, visade de, han säger att han kan ta de senare. Jag har så mycket skräp, som måste slänga nu, som är hans. Jag hatar honom nu på riktigt. Han ändarar sig hela tiden. Att nu är orolig, när kommer att lämna J, han kommer inte svara på telefonen. Idag svarade M, men inte så mycket. Nu frågade , att vågar han lämna sitt nr, men han svarade att inte än. Det betyder, att han litar inte på mig, inte än. Nu frågade, att varför så hemlig, när vi har träffats, vet inte när han ska läsa nu det, och om han kommer att svara nu. Men börjat tänka nu på G, jag vet inte varför tänker på honom. Måste sluta, j behöver hjälp.... J sover, och jag är ledsen. Jag vill ha nu mer kontakt med M, men han är inte ofta online nu. Kanske han är uppdagen med sin son, måste ju förstå. Och tycker att måste släppa honom lite, inte visa sin intresse ut, men jag kan inte, jag fortsätter att skriva honom, och jag väntar ju hans svar, men han svarar inte alltid. Han skulle visa mer, att han är intresserad av mig, och att nu han svarar att han vågar inte än att lämna sitt nr. Jag vet inte vad måste tycka nu. Men börjar tänka, om han vill träffa mig mer. Jag vill ju inte pressa honom, men vill ha mer honom, mer att få säkerhet, att han tänker på mig, men han säger inte så. Jag vet inte vad jag gör. Känns att ingen är inte än säker, att vi kommer mer att träffas. Kanske han är försiktig, han är rädd fortfarande, att jag kommer att såra honom. Att jag tar inte honom allvar. jag har fått denna känsla nu, att jag vill vara med honom, jag vill inte träffa andra mer. Nej, jag vill inte. vill komma från badoo, inte vara mer där. Varför han vill vara där. Varför han vill ha kontakt med mig där. Varför???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0