3. juni

Jag är förkyld, mår dåligt, vet inte hur ska orka jobba imorgon. Det kommer mer nya imorgon, som måste ta hand om. Tråkigt. Igår chatta med en ny kille, men tror inte att vill träffa honom. Och idag smsa M till mig, och sen ringde mig, han vill träffa mig på fredag. Fick inte prata , för att J skrek bredvid. Och jag chatta med M(gino) på badoo. Han känns helt ok, att chatta, men vi bara chatta. som vi är bara vänner. Men igår han skrev att, kankse nån gång kommer vi att träffas. Vem vet, jag skulle vilja träffa honom, men då måste han komma hit. han vill chatta bara på badoo, varför inte skype, eller fb. Vet inte men vill inte själv fråga honom, att lämna badoo. Kollar bilarna nu igen hela tiden. Finnns fina bilarna, två Fabia, och en polo , men de kostar ca tjugotusen, kanske kan gå ner med priset ju, vet inte. Men hoppas att har tid att kolla nu på fredag. om jag är ledig, eller då efter jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0