30. juni.

Jag skrev idag honom- att han vågar inte lämna sitt nr, för att han känner inte så bra mig, jag förstår, jag är orolig att han kommer försvinna, och sen kommer jag bli ledsen. Han läste, men svarade ingenting. Sen senare skrev bara, hoppas ni hade en skön och trevlig söndag. Och nu har jag inte alls loggat in, och vill inte gå dit mer. Jag ser ju,m om han kommer att svara. Men tror inte, att han svarar nåt. Och nu tänkte lämna honom ifred några dagar. Vad kommer hända, kommer han att ta kontakt med mig eller inte. Jag vill veta , vad han vill, han säger ju att han vill träffa mig mer, men det känns inte alls så. Han skulle visat sin intresse mer ut, men han gör inget. Nu chattar redan med G, och berätta om honom, han säger att försök att veta, vad han vill. Men G vill träffa mig, han börjar planera att komma besöka mig på vinter. Han säger, att han vill se mig, att prata med mig face to face. Han kan vara mer seriös, än M ju, men hur skulle det se ut, vi bor för långt varandra ju. Nu kommer J hem. Före sa M att hon kan sova där, men nu. Tack så mycket, hon vill komma själv hem till mig, då förstår jag. Och imorgon ska jag jobba. Och ville köpa bilen nu, men fick inte. Båda bilarna är sålda nu, som tänkte kolla. Kollar vidare, men vet inte , för att kan betala bara femton tusen inte, mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0