4.juni

Hemma, ensamma. M hämtade J, vet inte när han ska lämna henne. Kanske hon ska stanna där, vet inte. Jag mår inte så bra, förkyld, men hoppas bli bättre om några dagar. Imorgon är ledig, kanske. Då kan ta det lugnt. Jag är så sugen att köpa bilen. En bilen är borta. Nu tänkte kolla denna wv, kanske på fredag.då måste komma skattpengarna, och måste låna lite till. Milad har blivit helt klok, han smsa, att han saknar mig. Nu har vi smsat lite, men inte så mycket. Igår han ringde ju. Han vill ju träffa mig nu på fredag,. har inte sagt "nej". Men tänkte att kan ju träffa honom, men kan vara ute med honom lite, sen få se vad händer. jag ska inte bjuda honom hem. Han måste förstå. Då få se, om han vill komma hem, då betyder det att han vill ha sex. Och jag har en kompis , men han bor ju England. Han är trevligt, kanske vi kommer att träffas, vem vet. Idag var det han som började, frågade hur mår jag. Ok, ska lagga maten nu. Fick lönebesked, och de räknar nu hela lönen, 120 timmar. Lättnad, men det betalar ju lån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0