5. juni

Igår hade kommit skattpengarna, visste inte alls om det. Nu har tagit mer lån, att köpa bilen. Men kan inte gå ensamma att köpa bilen, vet inte om bilarna så bra. Kanske kan prata med M , att han kan följa med kanske på fredag, vet inte, om han kan komma. Det finns mer killarna, som kan hjälpa mig, men men. Kollar runt hela tiden, kanske hittar nåt. Nu kollade kvd , det är som auktion, men måste ju provköra bilen , att få la bud ju. Vill ha köpa bilen. nu. Igår pratade på jobbet med Katharina, och ja, jag får jobba kvar efter min anställning är slut hos Backmann. Lite lättnad nu ialllafall. Tänkte ju ta ledigt en vecka, men nu tänker, nej, jag ska inte ta ledigt, missar då ca en veckas pengar. Om ca en månad får besked från högskola, och hoppas att denna gång ska komma in. Nu har ansäkt utanför Stockholm. Om jag kommer in, då har jag jobb som extra kvar, då skulle det passa ganska bra med studier. Tiden bara går, och är ensamma. Vill inte vara ensamma. vi ska få se hur kommer det gå med M nu, när ska ge en sista chansen till honom. Och samtidigt har jag nu Gino, som tänker komma till Sverige på vinter. Eller kanske jag ska åka till honom. När jag har inte J, och M är här. Kanske, Vem vet. Klockan är snart ett, har städat hemma, sitter vid data lite. Jag började chatta med A, och fråga honom,om han kan följa med att köpa bilen, han har inte tid, och kanske på fredag. Och sen började igen prata om sex, och skrev att träffade en kille, att vi hade sex, och han blev avundsjuk nu, för att han svarade inget mer. Så nu är det bara att lämna honom bakom. Alla är helt galna här. Vill inte vara med nån, som vill ha bara sex. Varför får jag inte träffa nån normal kille, vad är det fel med mig. Nu är det M, men vet inte om han är seriös ju. Och sen har jag Gino, men vi kommer inte träffas nu. Men skulle träffa honom så klart snart, om bara får. Men han kan komma , när det är vinter. Skriver o skriver hela dagen. Min chef ringde, och sa att jag ska ha kvar min anställning nu. Tack o lov, men nu är jag kört, för att nu ska ha min semester och hur ska betala för bilen? Jag visste ingenting att jag ska fortsätta. Då nu har jag kvar min anställning för 30 timmar per vecka. Det är ju bättre så klart att jobba extra där. Men nu vet inte hur ska betala mina sms lån, som har nu lånat ju. Måste planera nu mycket igen. Men jag ska köpa bilen nu, bryr inte om , vad kommer andra säga. Det tar extra pengar, jag vet det. Men klarar mig så fint. M smsa , att nu kanske han kan komma med mig kolla bilarna. Men det är inte säkert. Han vill ses nu på fredag. Men nu vill köpa min bilen på fredag, tänkte kolla först denna volks, sen denna Fabia- och vill åka hem med denna. Nu skrev till gino, att ska ha semester, att kanske ska komma till honom. vi ska få se, vad kommer han att säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0