6. juni

GRATTIS till Sverige ! Idag är jag ledig, men hoppas att ska jobba imorgon, vem vet. Och helgen måste börja tidigt. Och vet inte, om kan träffa M nu, eller ja, kanske kan, men inte stanna för länge . Om vi ska träffas. Imorgon planerar jag köpa bilen i alla fall. Nu räcker det, annars kommer glömma bort , hur man kör bilen. Och jag behöver nån med mig, som vet om bilarna. Vet inte så bra,. om det. Men har lärt mig lite, vad ska kolla, när vill köpa bilen. Nu chatta med G länge igår. Och har börjat tänka på det, om jag vågar att åka till honom. Vi känner inte så bra varandra, och det kan hända att kommer hitta nån annan nu ju. Vem vet. Han är snäll, när skrev igår några ord på turkiska, han blev glad. Jag vill ju träffa honom, men är det nån ide att åka dit, och kanske bli besviken , eller han blir besviken. Vet inte. Men vi kommer träffas som vänner, ingen mer .Måste tänka på det. Nu måste planera mycket med mina pengar, för att nu när har köpt bilen, då kommer jag vara minus varje månad, det betyder att kommer ta lån efter lån, att betala av lån. Och jag hatar dessa sms lån, det är dyr, men vad mer kan jag göra. Vet inte vad ska göra idag, vill inte stanna inne hela dagen, kanske ska ut med J, vem vet. Jag är lite förkyld, men hoppas bli bättre imorgon nu. Imorgon är det fredag och J ska åka bort. Jag ska lämna henne till skolan och sen hoppas vara ledig. Om jag är ledig då tänkte gå kolla mina bilarna, men hoppas att M ska följa med, vet inte ju. Jag vill köpa bilen ju. Nu hittade en till wv, men det är i Eskilstuna, det är lite äldre , men kostar mindre. Vet inte, kanske ska åka dit och kolla denna bilen. Men det kommer ta extra bensin, när ska köpa denna , och åka hem ju. Hoppas att imorgon kan köpa härifrån nån bilen. Vem vet. Nu kom igår kväll en till kille chatta med mig, han prata oxå på engelska . Vet inte om orkar mer att chatta med nån ny. Jag vill sluta med badoo, vill träffa nu nån seriös, men det är svårt. jag ka ju chatta där, men vill inte bara det. Vad ska göra imorgon , vet inte, om ska träffa M. Tänkte fråga honom, om han kan följa med, om inte , så säger ingen problem att kan hitta nån annan. Men han vill ju träffas. Och jag ska vakna tidigt på lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0