7.juni

Ledig idag, har städat hemma, känns helt lugnt, men idag tänker jag köpa bilen. Jag är så sugen att köpa idag. Men men, jag vet inte om klarar. Måste skriva upp allt, vad måste kolla innan köper. Och vill köpa helst wv. Ska kolla denna röda först, sen om det är inte ok, eller kan inte dra ner priset, tänker jag åka Eskilstuna. Där finns billigare, men hur kommer jag åka hem. Det kan vara lite svårt, och lång vägen ju, att köra första lång resa. Vi ska få sen, men hoppas att idag har jag tur, och hoppas att M ska följa med. Jag måste få ner priset bara, för att behöver ju att köpa grejerna till bilen med. Och kanske tvätta bilen också. Kanske senare ska träffa M, om han kommer inte nu följa med. Ska vänta tills kl 2, han slutar klockan 1 kanske. vet inte, ska skicka tidigare, att han kan svara.,om han kommer inte, då tänker inte träffa honom. Chatta med G igår långt, han tycker att jag är trevlig, snäll person. Jag vill ju träffa honom, men men, vet inte,hur. Om ska åka till honom. Ska sola lite på balkongen, vill bli brun, och sen kan läsa min boken samtidigt. Det blir solig idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0