8.juni

Igår jag var hos D, det var trevlig kväll med honom, kom hem efter klockan 12, och sov direkt. Idag jobbade, och vi var klara redan halv 9. Och imorrn bestämde börja klockan 7, inte klockan 6. Kom hem efter jobb att sova lite, men kunde inte. Nu är vaken, lyssnar musik, och kollar bilarna. Och nu har jag bestämt att imorgon ska åka till Eskilstuna, och kollar bilarna. Nu ska jag köpa bilen, sen kan ta det lugnare. Men kommer att åka ensamma , ingen som kan följa med nu. Om om M kommer inte bjuda själv, att följa med nu. Men tror inte på honom. Igår han skickade sms, att hans dotter är mycket sjuk, att han ska ringa imorgn, men jag vet inte kände att det var inte sant, varför han skickade inte tidigare ingen svar. Jag vet inte, jag tror inte att kan ha nån seriös med honom nu. Jag vill inte ha ingen just nu , efter igår....Vet inte själv vad vill. Jag ville ju hitta nån seriös, men det går inte just nu. Alla är efter sex, det vill jag inte bara. Ska gå tillbaka till stan snart, måste köpa present till G. Var i stan köpte present till G, sen ville bara komma hem. Nu kollat på tv bröllopet, och började gråta, när tittade. Det var så fint. Att man drömde om det, att få också gifta sig med . Tänkte gå imorgon till Eskilstuna, och kolla 2 bilarna nu, om hinner. Om jag köper inte direkt, denna första bilen. Det fanns en ford , men det var privat, men såg ut fint, och ny. Måste boka biljett nu. Men ska ta buss, gillar inte tåg. Jag har börjat bli så trött om alla killarna, som har kontakt. Vill bara radera allas nr, och vara utan de. Nu såg att G la upp en bild på FB, äntligen han vågade. Jag skrev till honom, men såklart han svarade inget. Börjar tro att han ljög , när chatta med honom på MP. därför han vill inte mer kontakt med mig, kanske. Han var så trevligt på MP. Om ska åka nu till Eskilstuna ,måste skriva mycket här, hur ska gå de ställena.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0