9.juni

Igår bestämde jag, att ska inte åka till Eskilstuna, att köpa bilen. Jag vet min körning, och kommer inte att klara direkt på motorväg ca 7 mil. Det var svårt att bestämma, men det är sant. Så nu kommer det bli bilen härifrån, och imorgon kommer jag att köpa bilen, hoppas jag. Och kollade denna wv igen, och denna bilen är värd 17500, så kan jag gå ner från tjugotusen, ingen problem. Sen om tycker inte denna bilen, då ska kolla Fabia,och igår kom samma Fabia , billigare, mindre miltal, då kanske ska köpa denna. Vem vet nu, Men måste vara nu ensamma med min bilköp. Imorse klockan halvfem, öppnade badoo, och glömde att logga ut, och sen kom D att chatta med mig, att han var glad, att jag kom till honom, och blev nöjd med mig. Så det kan hända att vi kommer att träffa mer. Vem vet, och jag kommer inte säga nej, för att nu har jag nån, som kan vara med, jag vill inte ha nån seriös heller. Och nu tänkte jag prova vaxning(brasiliansk), hur det kommer att kännas, vet inte ju direkt. Vi ska få se. Idag stannar hemme, men ska posta paket till Gino bara. Måste köpa märkespennor med nu. Imorgon kommer J hem, saknar henne lite. Det har vart skönt att vara utan henne, nästa helg hon är med mig nu. Och på söndag är det rix fm festival, och tänkte går dit, med J, kanske. Vi ska få se. Sitter hemma, det regnar, lyssnar på musik på spotify, lugnare musik, det beöver jag. Tänker mycket på alla dessa killarna, vad ska göra med de, jag vet inte. Om jag kommer hitta nu nån, jag vill, jag letar efter, men är jag redo, att gå vidare med nån annan, jag vet inte själv. Måste kunna hitta mig först, och sen kan gå vidare. Det börjar bli mycket igen med allt. Med jobbet, det går bra, men samtidigt blir det jobbigt igen, när har köpt bilen nu. Och sen semester, och sen kommer kanske flytta, och sen kanske ska börja plugga. Det är för mycket just nu, kanske bättre att vänta med nån seriöst just nu. Bara att vara själv, och leva ut . Jag tänker på M, varför han gör så mot mig, en gång han vill träffa mig, sen försvinner, jag fattar inte honom, jag kan inte glömma N heller, det är över mellan oss, men han är kvar i mitt hjärta. Han har lämnat ett spår i mitt hjärta, det gör ont, men det börjar läcka lite i daget, för att klarar att vara med nån annan, och jag gillar D nu, men det är bara sex med oss. Men båda är nöjda med varandra, men vet inte om det är nån ide at forsätta , vet inte, jag vill träffa honom, men men. Ska hitta nåt annat att göra just nu. Inte sitta hela dagen i data nu. Men kan inte göra ingenting, började läsa, sen somnade, sen öppnade badoo öppet för G, och sen kom Matthias, som chattade för några vecker sen, hans mobilen hade gått sönder. Nu chattar med honom, han har varit hos kompis i Dalarna, på väg hem. Ok, och sen skickade Milad sms, om vill träffas. Jag svarade, att tror inte att kan träffa honom. Han tänker , att han kan träffa mig när han vill. Men nu är det slut med honom, jag kan inte träffa honom igen, nej tack. Nu ska få se , hur går det med Mathias, skulle träffat honom sist, men han försvann, vet inte, om han har intresse kvar.
Trackback
RSS 2.0