10.mars

Söndag, solen, jobb, dejt. Snart ska till jobbet. M ska komma, igår sa han , att jag ska lämna J till honom, och nu sa han, att han ska komma. Jag kunde inte sova inte alls, tänkte på N. Jag skrev till honom -hej hoppas du mår bra. Han läste, men svarade inte. Det betyder att han är inte ok, eller vill inte prata med mig.Men nu tänker gå vidare. Ikväll ska träffa en kille. Och jag har kvar J, igår han läste min meddelande, frågade när får träffa honom på skype. han läste, och nu är han online, men han svarar inte. tror att han lämnade skype öppet, om jag kommer online. Och han sover. jag vet. Hoppas att denna kille är snäll och trevlig som ska träffa ikväll. Han sa att jag är fin, verkan vara trevlig. Det är han på bilden, bara några veckor gammal bild. Det finns killar ute , som säger gott om mig. Nu ska jobba i teatren, på fredag och lördag. Och hoppas att får jobb kanske några dagar på hotell. Snart ska gå. Det är solen, men det är kallt. Hemma,J sover snart, hon kollar på ipad. Imorgon ska jobba , frågade på hotell, och de sa, ja, du kan jobba imorgon. Nu frågar de själv, om de behöver extra, att få jobba. Jag måste få ihop ju timmarna. Nästa månad de betalar inte extra ju. Det var ganska mycket jobb. Och efter jobb hade ju dejt. Jag var sent. Han var framme.Vi köpte take away the-kaffe, och promenera mot stan. Jag skulle komma hem, att M skulle jobba. Vi pratar hela vägen. ok.Han var ok, men fick inte denna känsla, att skulle vilja nån mer med honom. Han sa igår, att han hade bild, på MP tagit för två veckor sen. Det var inte sant, och han sa att han har varit bara två veckor där, jag har sett honom tidigare där.Och se han bara krama, att det var trevligt att träffas. Och sen när var på tåget, han skickade meddelande, jag skulle vilja träffa dig, när det passar för dig. Jag svarade inget. Jag vet inte, jag kan inte, jag vill inte träffa honom mer. Men ska skriva honom , eller bara låta bli. Jag tänker på N, JAG SAKNAR HONOM. Och nu till J. Han läste igår mitt meddelande på HP. Och han var online på skype imorse. Jag skrev "god morgon". Han svarade inget, sen han hade loggat ut. Hur ska tolka det. Nästa gång han kommer att blocka bort mig kanske. Jag vill träffa honom med, och nu , när har inget att träffa. Kommer jag få chans , att träffa honom på skype, och när. Vill han träffa mig. Jag vill inte vara ensamma, vill vara med nån ju. vill hitta nån. Nu var inte online MP,nu loggade in igen ju. Men vill inte vara där. G har inte varit online idag...Måste glömma honom med, han kommer inte nu inne hela vecka igen, jag vet. Imorgon ska jobba, sen ska J gå till M imorgon. Då är ledig från henne. Skönt. Måste vakna tidigt imorgon. Jag kunde inte sova i natten heller. Och nu är besviken av J, att han svarade inget. Han låter konstigt lite, jag vet inte. Han försvinner , att måste gå nu. Och han är inte online så ofta heller, och HP, han är inne efter några dagar. Måste gå vidare, hitta nån annan , kanske. Men nu börjar bli lite trött, att man la upp gamla bilderna, och sen ljuger ...Nej , tack. Klockan är tio på kvällen, och är vaken, och chattar med J :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0