11.mars

Morgon ,klockan är sex. Jag har inte sovit i natten, nästan ingenting. Jag har tänkt på J..... Igår chattade med honom, och börjar känna nåt, svårt att förklara. Han är en snäll, trevlig och SNYGG , igår han skickade några bilderna. Jag skickade med, han säger om mig, att jag är fin, sexig osv. Samtidigt vill inte ju att börja hoppas för mycket nu. Och frågade ,om vi kan träffas i skype med kamera. Han sa , att ok, vi kan träffas på onsdag. Vi ska få se , om han kommer online. Tur att jag stängde inte av data, annars skulle inte chattat med honom. Kanske dags att släppa N nu....vet inte ju vad kommer hända,. om vi kommer att träffas på riktigt. Han är lång , han säger att han gillar att jag är kort. Snart ska till jobbet, sen kan ta det lugnare. Inte stressa med J. Men måste fixa hennes väska, som hon ska ha hos pappa. Hemma. Jag är trött , ska sova snart. Ska titta en serie bara, som börjar klockan nio. Jag känner att jag börjar bli kär i J. Kan inte förklara denna känsla, det är lite konstigt i magen, när tittar hans bilderna. Tror inte att vi ska chatta ikväll igen, kanske på onsdag kommer vi prata på riktigt, på kamera. Vem vet, vad kommer hända efter det. Men jag kände att han är intresserad av mig, men hur mycket, det vet jag inte ju. Men jag kan inte ju visa , eller säga , att jag är intresserad av honom. Eller att fått pirr imagen. Jag hoppas att på onsdag kommer vi att prata, då kan vi se i varandras ögonen, och se om det blir nån eller inte. Han är snäll, trevlig, och snygg, tyckte jag. Nu är det bara att släppa N, att bli kär på riktigt. Jag behöver inte mer honom. Dags att gå vidare. . Nu har chattat med honom ca en timme. Och frågade om han har kontakt med nån annan, han svarade nej, och han svarade mig, nu sa att träffade igår en kille, men han var inte för mig. och han svarar inte, ojdå. Men han svarade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0