12.mars

Idag skulle det varit åtta år , att vara gift...men nu är det slut ju. Jobbat idag, och kommer att jobba imorgon med. Bara ledig nu på söndag. Kommer att klara mig, eller inte. Måste jobba ju, om det finns. Och hotell vill anställa mig, men det är bara extra ju, men behöver jobba ju ca 30 timmar i veckan. Svårt att bestämma, men håller kvar mig hos Backmann så länge det går. När var hemma, bara öppnade skype i mobilen, och J var online, började små chatta lite, frågade om han är redo att träffa mig. Han sa, ja. men fick natta J, och nu kom hans bror på besök, han ska hör av sig, när han går. Jag har duchat, men smink är kvar. Jag är lite rädd att träffa honom, hur kommer det bli. Jag hoppas ju för mycket alltid. Det är min problem. Hoppas att vi ska träffa varandra, och det går bra. Ska surfa lite runt, sen ska titta lite på tv. Jag är ganska trött, vill sova helst, men först är det skype "dejt" med J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0