13.mars

Igår fick träffa honom på riktigt, men på skype i kamera. Han såg ut ok, men lite äldre än på bilderna. Han sa hela tiden, att jag är fin, jag har fin kropp osv. Han ville se mig, jag visa mig lite, prata ca en timme. Sen sa han att vi kan höras imorgon med. Jag sa ok, sen skickade en puss, han svarade samma. Sen skrev , hoppas du blev nöjd med mig, han svarade att "mycket". Men kommer vi fortsätta att han mer kontakt eller inte, jag ve inte. Kanske inte mer.Börjar bli lite orolig ju, för att han är online på HP, och skrev meddelande, om vi ses på skype idag, men såklart att han läser inte nu denna. Han såg ut ganska bra, om jag kan säga, men bättre på bilderna, vet inte, nu hade han lite tjocka kinderna. Jag började redan att hoppas för mycket kanske. Nu ska vi få se, om han kommer till skype eller inte. Men kommer att sova snart, inte vänta för länge. Om vi kommer inte ha mer kontakt, då är jag igen rutta ett, börja om med allt.... Och det hände , som jag trodde inte. Han ( J ) kom till skype, och jag skrev "hej på dig", och han plockade bort mig....Varför jag måste hela tiden träffa fel killar, jag hittar nån, och börjar att bli kär i nån, och sen bara går allt åt helvete. Vad gör jag för fel? Jag vill inte vara ensamma, vill träffa nån, bli kär i. Och nu är jag tillbaka där, som har alltid varit, tänker på N såklart. Gråter mina tårar. Man kan inte vara säker ingen mer. Man la upp sina finaste bilderna, och sen bara man träffar, och sen är det helt annan person. Som med denna MP kille, träffade honom, han såg helt annorlunda ut, äldre, och sa tidigare, att detta bild hade tagit för två veckor sen. Och sen han skicka meddelande, att han vill gärna träffa mig igen. Och nu J, jag började bli småkär i honom, och igår när såg honom. Men ja, om jag är ärlig, då var inte han ju så snygg, som på bilderna. Men kommer att träffa nån annan, tänker på positivt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0