14.mars

Nu har jag jobbat 5 dagar, är ganska trött. imorgon är kanske ledig, om inte sen ringer chef. Hoppas att vara ledig då. Det behöver jag. Har inte tänkt så mycket mer på J, han är glömt, men kommer igen känsla med N, saknar honom, alltid, när det går fel med andra. Men måste ju släppa honom, det finns andra där ute. Chatta med en spansk kille, men inte för mig. Sa att ja är uppdagen, med andra att dejta. Det finns ju hopp , för mig. Men måste bara hitta. Nu kommer våren, och mera killarna är ute , på nätet med. Och jag har en ny vän, tack för MP. Det är ju David, min Borlänge kille. Vi har kontakt kvar, men det är bara vänskap. Ska titta på en film, nu ska flirta lite med killarna, om hittar nån här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0