15.mars

Idag var jag ledig, känns skönt, men var uppdagen . Har städat hemma, handlat lite eller mycket idag. Betalat räkningar. Imorgon ska jobba och J ska följa med. Tänkte ha med henne en mamma-dotter dag, efter jobbet. Trött att chatta och surfa runt här, inte hitta ingen "normal" kille. Chatta med en kille, men han sa att han letar efter sexpartner, sa bara "lycka till". Idag har skickat kanse ca 10 meddelande, och bara en svarade. Men jag ska inte ge upp. De kollar min profilen, men svarar inte. Hur ska börja att kontakta de. Jag vill inte vara ensamma, vill bli kär igen. Igår chatta med D på FB. Han frågade , att jag har varit på hotell( FB checkade-in en dag ) , jag sa att ja, att jag jobbar på hotell. Aha , då han ser var är jag, han har nån intresse, men vi är bara vänner. Frågar inte mer om , att träffas, eller han har träffat nån. Men det är bra , att vi kan vara vänner. Tänker-saknar N.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0