16.mars

Redan vaken, snart ska till jobbet med J. Hon sov i sitt rum hela natten, så skönt att jag sov med bra. Idag ska jobba , sen ska vara på stan. Äta lunch, kanske köpa nåt fint till mig själv, och J Lego friends. Det ska bli en kul dag hoppas jag. Igår betalade många räkningar, men fick mycket hjälp av mamma och M. Han betalade fyra månaders underhållsstöd. Nu har jag kvar hyra, att klara. Måste inte låna så mycket, och kommer inte ta mer lån. Det kan räcka nu. I maj kommer de betala mig de timmarna, som har inte jobbat . Då börjar bli det lite bättre. Nu vill hitta andra lägenhet snabbt, och flytta härifrån-börja allt i början. Börjar bli lite trött med alla de dejterna. Kanske ska ta en liten paus nu. Måste plugga nu, jag har inte mycket tid kvar, att plugga, och det är mycket kvar, som måste kunna plugga in . Ska fixa J snart, sen måste börja gå. Sitter som vanligt vid data, och kollar killar. Vill lämna allt, och ta ett steg tillbaka. Men det går inte bara. Måste flirta med de. Nu är jag inte så aktiv på MP, känner att det går inte att träffa nån mer där. Och min vän ( G ) är borta. Han var online idag, för ca en timme sen, nu han såg att var själv online igår kväll, för att han läste min meddelande, men han svarar ingenting. Kommer att lämna MP, när min VIP är slut, om ca tre veckor. Men där hittade jag ju David, det blev ju bara vänskap, men det är bättre än ingenting, kanske han har nån söt kompis, hahaha. Jag började spela nu hos hans spelbolag, hoppas at vi ska vinna. Men kommer inte att spela, om vinner inget. Idag jobbade , J var ok, sen köpte henne en leksak. Skönt att vara hemma, och han är vaken, klockan 8, då kan hon sova lite länge kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0