17.mars

Söndag idag. J vaknade redan vid 5. Då kommer hon somna tidigt ikväll. Jag vet. Började nu med tvättstuga. Har mycket tvätt. Och J sover i sitt rum nu, och det går bra. Det börjar gå bra kanske med dejtingen, men men. Började chatta med en kille, han är trevlig, lätt att prata , men han bor i Östersund. Det är långt bort från Stkh. Men vem vet, vad kommer hända. Bättre att hitta nån närmare, jag vet. Jag ska få se, om han är intresserad av mig. Det finns killar, som är intresserad av mig, men inte jag. Nu såg en kille på HP, tidigare var han MP. Lite chatta med honom, han är trevlig, men han är inte intresserad av att träffa mig, jag ska inte pressa mig. Han kan själv visa, om han vill träffa mig ju. Men börjar ta det lite lugnare, måste göra det. Jag får inte lämna ut mitt nr så lätt.En dag chattade med en kille på skype, och nu han såg där mitt nr, och började skicka sms. Jag radera allas nr, som vill inte ha nån kontakt. Det börjar våren, och det finns mer killar nu kanske ute å nätet, eller bara ute, att hålla ögonen öppet, vem vet, var kan träffa "honom". Allt kan hända helt plötsligt. att träffa nån. Nu är det kväll och sitter vid data. Ny kille -kompis hittat. Han är online på skype, ska chatta med honom lite. Han kom nu chatta. Trevligt, så länge , när han kommer plocka bort mig, jag vet. Men sista meddelande han känns helt ok, vem vet vad händer. Man kan ju se vad ska hända. Han har samma bild, som på Spray. Jag ska inte hoppas så mycket nu. Problem är att han bor för långt bort. Ok, ska chatta med honom lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0