18.mars

Klockan är åtta på kvällen, och nu kan slappna av lite själv. Lämnade imorse J till skolan, och sen fick samtal från jobbet, då fick jobba idag. Imorgon ska jobba på teatern med. Sen ringde M, att han varit hos läkare, att han måste gå till sjukhus. Då började allt stress, hur ska göra med J, men sen fixade. Men han kom hem ikväll, fick sina medicin.Vet inte om lördag och söndag han är hemma, eller måste gå in till sjukhus. Han sa inget, vad har hänt med honom. Men det känns lite allvarlig för mina ögonen. Igår kväll kom inte denna kille tillbaka till skype. Ok, nu imorse skickade meddelande, han har inte läst. Och han är offline på skype med. Vet inte, om det var fel med mig, att han undviker mig nu, eller . Jag förstår inte de. Nu har skickat meddelande med en annan kille, men tror inte att vi ska träffas. Han är för snygg för mig. Jag skickade meddelande ca 2 veckor sen, och han svarade nu. Känns lite kosnstigt. Vi ska få se, om han svarar nu på sista meddelande eller inte. Han har läst denna, och varit på min sida. Men kan inte hoppas så mycket ju heller. Jag känner mig trött, och sliten. Nu är jag inte ju barnfritt som skulle varit idag. , och imorgon. Men det är livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0