19.mars

Hemma efter jobbet, men ska gå snart till skolan. Jag har utvecklingssamtal med J -s lärare. Vet inte om ska vara ledig imorgon eller jobba. Vi har personalmöte imorgon, måste lämna nycklarna tillbaka. Han ( denna nya kille) han svarade inget mer igår, jag skrev "jag är bara nyfiken på dig", han läste men svarade inte mer. Jag vet inte varför, nu han var online igen. Varför börja svara , och sen bara lämna allt. Förstår bara inte mer de svenska killarna. Jag ville hitta en svensk kille, men känns att det går inte. Varför är det svårt att hitta nån? Det måste ju finnas nån. ja, jag har ju några som vill träffa mig, men inte jag. För att nu kommer jag bestämma , om jag vill träffa de eller inte. Ska inte träffa alla. Jag saknar nån att vara med, vill inte vara ensamma, det att vara ensamma börjar komma över J, jag känner att blir arg på henne nu så snabbt, Det är inte hennes fel, att jag är arg, men känner mig bara så dålig mamma ibland. Just nu är det mycket som snurrar runt ju. Tiden bara går och går. Nu kommer lämna MP snart bakom, hittade ingen kärlek där,men hittade en vän. Det skulle varit en till vän, men han försvann bara. Nu skickade den svensk skype kille meddelande, att han var borta igår, att hoppas vi hörs i kväll. Nu loggade in mig, ska få se, om han kommer eller inte. Och såklart svarade en till HP till min meddelande, och skulle träffat honom, men nu när började fråga , han läste bara meddelande, och svarade inget. Han var ganska trevlig, såg bra ut,. lika gammal som jag, men han vill ha bara vänskap. Han har varit bara en vecka här, och såklart han vill träffa mig nu med. Skulle chattat lite mer med honom, att få se, att vi kan träffas, men han är nu offline igen. Jag förstår inte mer män, vad de vill ha. De säger att jag de vill träffa mig, och sen bara försvinner, och de är SVENSKA , som får kalla fötter. Varför? Är det jag, som är problem. Ska titta på filmen, tror att ingen ska mer chatta med mig. Kunde inte sova heller inatten, ska sova snart. Nu var han HP kille tillbaks. Han skulle vilja träffa mig, men han letar efter inte förhållande, romans. Frågade lite, han bor inte ensamma, han har barn , men han har fria händerna. Tror att han är gift, men ha sa inte. Nu försvann han igen. Men imorgon han vill skriva mer med mig. Vad ska jag göra? Är jag helt klok, om kommer att träffa nån gift man.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0