1.mars

Ny månad har börjat. Och det är våren. Hemma idag. Allt pengar är slut, måste ta ny lån, hatar det. Klockan är bara över 8, vet inte vad ska göra idag. J är hemma. Tänkte plugga lite, men det går inte när J är hemma. Jag hatar att sitta hemma. Vill jobba, och tjäna pengar. Nu i mars måste jobba mycket, för att klara nästa månad, de betalar inte nästa månad extra. Hoppas får jobba på hotell extra nu. Igår fick många besökare, plus några meddelande med. Men svarade nästan till alla. Och sen svarade till en kille själv, och han svarade igår kväll. Nu skrev igen, men tror inte att han kommer att ha nån kontakt med mig. Och nu skrev igen till G, men bara, hoppas allt bra med dig, hur har matcher gått, inte mer. Men han kommer inte svara ju. Och jag har vip kvar bara en månad. Jag vet inte när hans vip tar slut ju. Men försöker ta det lugnt med allt. Och tror att den andra kille, som var i skype, fattade sist att jag vill inte träffa honom. Ska fixa lite hemma nu. Idag har varit nästan hela dagen i sängen. Mår dåligt, gråter mycket. Handlade med J idag, och det är allt. Måste städa lite vardagsrum, men orkar inte göra ingen. Ont i magen, tänker på min lilla ängel idag, som är i himlen nu. Surfar runt, som vanligt. G var inne MP, men han läste inte min meddelande. Om han inte läser, då han brukade läs a och svara, men det var innan han träffade henne ju. Och jag har ny bild där, kanske han kände inte igen mig. Vill ju prata med nån. Skickar mejl olika killar, men nästan ingen som svarar. Imorrn ska J gå till badkalas. Hon är så glad. Jag kan inte bada, tänkte ju själv, att simma, men nu blev ju sjuk lite. Vi ska få se vad ska man göra nu. Jag har varit halva dagen i sängen, kommer inte sova natten nu. Ska kolla senare filmen "scary Movie", när j sover.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0