20.mars

Det var en kille, som började chatta, att han vill träffa mig. Men ingen seriös, var ju orolig , men tänkte själv, ok , kan ju få se. Nu chattade nästan sex timmar, att vi ska träffas nu. Och nu han frågade, om vi kan ta nån annan dag eller vill jag ses nu. Svarade att vi kan ses nu, om vi inte passar då kan gå vidare. Men vi kan ses nån annan dag också, om han vill Tror att han blev för nervös att träffa mig. Tur att jag är hemma. Nu skrev han att kolla, om han är vid posten, annars kan ses nån annan gång. Fyfann, vad han menar nu. Jag vill inte gå ut att bara kolla ju. Nej, såklart han kom inte. Jag kastade lite sopor denna tid. Nu kollade vid fönster, såg ingen bil, att köra in där. Han blev rädd att träffa. Men att skriva med mig så länge, att ja vi ska ses, och nu , ah kolla om jag kommer. Nu skrev - du kom inte, ok, du blev nervös med, vi kan ses, när du är redo. Han måste ha lunchrast nu, han är offline. Och tror att han ska inte komma online nu, efter sin lunch. Vi ska få se. Om han kommer att svara nåt. Han känns ok, att träffa, men det skulle inte blivit nåt seriös. Måste lugna ner, men jag började ju hoppas att träffa honom. Ska plugga lite nu, måste göra det. Han läste mitt sista meddelande, men han svarade inte. ...Och jag bara kan inte ge upp. Skickade nytt meddelande, men han har inte läst, vet inte om han kommer ju tillbaka. Jag vet inte vad jag hittar hos honom, han är inte ju singel. Vad jag håller på? Han förstod själv till sista stund, att det är fel att träffas såhär, och blev så nervös. Men det var tur, att han sa sist, att han är sugen, men blev osäker. Att vi kan träffas nån annan dag. Men tror inte, att vi kommer ha nån mer kontakt ju. Han är säkert hemma nu, och han kan inte kolla sina mejl just nu..men jag går vidare, börjar med nya chatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0