22.mars

Hemma efter jobbet. Mår sådär nu idag. Jag kanske skulle träffat honom idag. Igår vi prata lite. Jag berättade, att kanske vi kan ses ikväll, men tror inte att han kan. Att dotters pappa ska sova över. Han frågade, om ska vara med honom, men förklarade att nej, att jag hade sex med honom för 2 år sen, att vi är inte ihop. Nu imorse skrev att ska vara online efter klockan 11, var där, skickade meddelande, men han läste , men svarade inget. Nu kom hem, och såg att han hade pausat sin medlemskap. Men kom ihåg hans mejladress, och skuckade mejl dit, men väntar ingen svar där heller. Jag skrev bara om, han vill vi kan vara vänner, att hålla kontakt via mejl. Tror att han känner inte sig redo, att träffa mig, han har sin fru eller sambo , de bor ihop. Det låter lite konstigt ju, att han skulle träffa mig. Han kan inte, men han vill, men är osäker. Så nu är det bara att glömma bort honom. Och hitta nån annan. Igår chattade med en annan kille, men han bor södra Sverige. Han vill träffa mig , men jag vill inte. Jag vill träffa nån, men hur. Jag har en ny på gång, men vet inte, om ska träffa honom nu, om han vill. Han är ok, att träffas kanske. Vi ska få se, vad ska göra. Ska gå och handla lite nu. M ska hämta J, sen ska han stann här, sova över. Men varför kan han inte ta henne till sitt hem.? Att kanske nån kille ska komma till mig, han tänker säkert. Jag vet.... Skulle pluggat idag, men kunde inte. Gjorde bara några prov med ord. Jag har chans , att gå ut, om skulle träffat nån, men har ingen. Men kvällen är ung, kanske denna kille ska svara nåt nu. Kanske ska träffa honom. Men kan inte ju börja hoppas så mycket heller. Jag kan inte vara, jag kan inte vänta. Jag vill köpa nu bilen. Kollade runt igen, och det finns så fina bilar. Men ska hålla mig lite borta, att tänka på det. Jag vill ju kontakta N, att han kan ge råd, när väljer bilen ju. Men det är inte säker, att han svarar. Ok, ska sluta nu för idag, eller? att skriva här.. Jag fick köra idag M-s bilen igen. Och det gick bra, tyckte jag. Känner mig säkrare i ratten nu, och tror att det är en bra ide, att köpa själv bilen. Och tvättade bilen med idag. Jag kommer att klara det fint, att köra bilen , ta hand om det. JAG SKA KÖPA BILEN. Ingen dejt med nån ikväll. Men det gör inget, känner mig med alla just nu osäker, om jag vill träffa nån, jag är inte helt redo, jag tänker på N. Alla svenska som skulle träffas, alla bara förvinner, känns att ingen ide att hitta nån svensk kille. Det spelar inge roll, vem ska dejta,om jag ska hitta nån ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0