23.mars

Sitter hemma, surfar runt. J ska gå ut med M snart,då får lite egen tid. Jag behöver, men inte länge. Ska jobba imorgon. Skulle vilja träffa nån ju,, men det går inte, att hitta nån så snabbt. Ingen mer som vill chatta med mig, denna sprydate kille, han svarar inte på skype, han är online. Igår skrev till denna malmö kille, han svarar inte heller. Tråkigt, ah måste hitta nån annan, men vill inte att träffa så snabbt nån. Denna nya kille läste mitt meddelande, men svarade inget. Han vill inte träffa mig, jag vet, han måste ha många andra som han vill träffa honom, men han är inte seriös ju, och jag vill inteträffa oseriösa killar med. Det räcker. Det känns att det finns inte mer nornala killar. Jag fattar inte , vad de vill -en som svarar inte, skriver "hej" och sen är han tyst.Sen nästa , som tänker på sex, IGEN. Jag är trött att prata mer med de, som tänker på bara sex. Och sista tider är det bara svenska killar. Jag vill hitta nån, jag vill inte vara ensamma, jag saknar nån , men vill att badå ska få samma känslorna. Känns att måste börja gå till krogen, om vill hitta, kanske hittar där. Jag börjar bli trött, att surfa runt, och hittar inte. Jag är trött, att skicka själv mejl, och de svarar inte. Måste börja hitta andra vägar att hitta nån. Ska sova snart, vakna tidigt, och M sover här igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0