24.mars

Söndag idag, och jag ska jobba idag. Men hoppas att vara ledig imorgon,men hoppas att kan få jobba några dagar på hotell nästa vecka. Nu har jag tänkt lite , vad ska göra, med allt med att surrfar så mycket runt, att träffa nåt, men hitter inte. Jag ska lämna denna surfandet , det går inte att hitte nån, svårt att hitta, när man vill mest. Nu har jag bara 2 veckor kvar till prov, måste plugga mycket, om vill skriva provet bättre än förra gången. Sista tiderna,när chattar med nån, då är det varit bara lek med mig, ingen som tar mig seriös. Och jag behöver inte vara nån leksak. Igår chatta lite med D, han är glad, att vi kan vara vänner, och vi har kvar kontakt. Han sa, att det finns inte många tjejer, som vill hålla kontakt kvar efter när man har träffats. Men tycker att det är bra, att man kan vara vänner ju , bättre kanske även. Kollade teater schema, att det finns inte mycket jobb nästa månad, kanske bara 5 dagar. Har tänkt att prata med hotell, att kanske ska börja jobba där redan i maj. Jag vet inte säkert, men det är bättre att få börja jobba redan där. Det kommer mer och mer jobb nu. Jobbat idag, slutade vid halv ett, och det var mycket jobb, ensamma. Kom hem, J var ute med M. De kom vid tre, nu sitter vi hemma. Jag surfar som vanligt. Jag kunde inte bli- skickade meddelande till N- hej, hur mår du, men han har inte läst det. Vet inte., om han svarar, men tror inte att han svarar nåt. Konstigt, att han har inte läst, skickade ca tre timmar sen redan. Om jag ser att han har läst, och svarar inte, då skriver varför jag kontakta honom. Jag vill bara hans hjälp, att köpa bilen, men han tänker att jag vill träffa honom. Men jag saknar honom, men säger inte de honom ju. Vi ska inte så nära kontakt mer. Trött med dejterna, en kille skrev igen, som har inte haft kontakt över en månad kanske. Nu han frågade hur mår jag, jag svarade, men han läser inte mitt meddelande, han var online, men svarar inte. Vem vet vad han vill, men jag vill inte träffa nån, som börjar prata om sex första gången, när man börjar lära känna varnadra. N läste min meddelande, men svarade inte, nu skickade nya, att varför tog kontakt med honom, men han har inte läst denna. Jag tror att han jobbar, de inventerar kanske. Annars skulle han läst redan. Men jag väntar ingen svar. Och vad hände mer. Denna hemlig man-kille, som skulle träffat denna vecka, jag skickade ju mejl,att vi kan hålla kontakt med mejl, om han vill, att vi kan vara vänner. Men han skrev- kanske vi kan ses...vill helst bara känna på dig då kan jag....Det var vad han skrev. Han är intresserad av mig, men han är osäker. Men vad han menade med, att då kan jag....Jag vet inte, vad ska göra med honom nu, om han vill träffa mig. Men vill att han ska ta kontakt, jag ska inte pressa honom, at när ska vi ses. Men det låter helt sjuk, för mig, att träffa nån, som har nån annan....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0